Den store husmortråden

Om noen føler de gjør litt lite husarbeid som gravide, så kan jeg fortelle at hjemme hos meg har gulvene blitt vasket (med unntak av flekkvis sølfjerning) én gang siden jeg ble gravid. Den ene gangen var det mamma som kom på besøk. Nei, jeg mener ikke at jeg vasker før mamma kommer. Hun vasket mens hun var her.....

Samme her, og det var overraskende nok samboer som gjorde :p Bruker tørrmopp daglig da grunnet hunden ;)
 
Du vet du har vært sløv med husarbeidet når en 9 år gammel gutt bemerker: Det er veldig rotete her....
 
Er bortreist hele helgen, deilig å ikke ha husmorplikter å tenke på [emoji1316]
 
Nei får vel legge fra meg forumet og vaske ei panne og skrelle poteter til stappe. Kom på at jeg må spise før senvakt.
 
Jeg har vasket bilen inni.

Satt inn barnesetene våre. Helt klart bare å glemme å få inn alle tre baki.
 
Fra 3 til 4<3
Deler du litt av den energien din. Jeg trenger påfyll før jobb [emoji6]

Hehe! Hadde kroppen vært med på alt jeg vil! ;) begynner endelig å komme meg etter 3 influensaen på 12 uker! Så er deilig å kunne legge sammen to stativ med klær før jeg må legge meg på sofaen, å ikke bare 1 [emoji23]
Er alene 5 uker, 2 barn.. etter jeg har rydda en plass, har de rota ut en annen, sånn går den vonde sirkel [emoji85]
 
Har malt ett strøk på dørene på boden. Nå har jeg plassert meg ute i sola for en liten stund. :)
 
Jeg har forsøkt å få åpnet sluket på en av vaskene på badet, det renner så sjukt dårlig unna. Den ene løsnet, den andre ikke (dobbel servant). Hmpf. NÅ skal jeg ut og GÅ og poke litt.
 
Så, eh, da blir det ny bil da?
9-åringen mangler bare noen cm på å kunne sitte uten sete, og begge de to store kan jo ha puter i stedet for fullt sete.
 
9-åringen mangler bare noen cm på å kunne sitte uten sete, og begge de to store kan jo ha puter i stedet for fullt sete.

Det er det som redder meg ifht bil både nå og senere, at han på 12 nå ikke trenger hverken pute eller sete lenger. Sitter et stykke inne, men han har jo blitt godkjent størrelse, så da ...
 
Det er det som redder meg ifht bil både nå og senere, at han på 12 nå ikke trenger hverken pute eller sete lenger. Sitter et stykke inne, men han har jo blitt godkjent størrelse, så da ...
Jeg er vel hakket mer engstelig når han sitter bakpå MC enn når han sitter i bil uten pute....
 
Jeg er vel hakket mer engstelig når han sitter bakpå MC enn når han sitter i bil uten pute....

Det hadde jeg også vært, så det har jeg all mulig forståelse for.
 
Hehe! Hadde kroppen vært med på alt jeg vil! ;) begynner endelig å komme meg etter 3 influensaen på 12 uker! Så er deilig å kunne legge sammen to stativ med klær før jeg må legge meg på sofaen, å ikke bare 1 [emoji23]
Er alene 5 uker, 2 barn.. etter jeg har rydda en plass, har de rota ut en annen, sånn går den vonde sirkel [emoji85]

På mitt fryseskap henger det en magnet hvor det står «å rydde med barn i huset, er som å måke snø mens det snør...»
 
Det er det som redder meg ifht bil både nå og senere, at han på 12 nå ikke trenger hverken pute eller sete lenger. Sitter et stykke inne, men han har jo blitt godkjent størrelse, så da ...

Det går an å få sånt setetrekk med kun hodebeskyttere i tilfelle sidekollisjon. Det tar ingen plass i rompeområdet [emoji6].
 
Back
Topp