Den store husmortråden

Har kun lagd middag etter jobb, men må rydde, brette klær og sette på en vask når guttungen er lagt.
 
I dag har jeg kjørt til byen og kjøpt bursdagsgave til samboeren (technic-lego, boxershortser, kake fra bakeriet og røde roser) og hentet middag fra en god restaurant/cateringplass. Deretter har jeg gått en lang runde med hunden (pust, pes). Det får holde, skal bare spise kake og daffe resten av kvelden!
 
Har vært på shoppingtur med mamma. Ble nye sko, ny kommode og nye klær på lillegutt [emoji173]️ og babyalbum på lillebror. Og litt til. Nå tar bekkenet kvelden.
 
Satt på klesvask, oppvask, tørker nå støv (med pause [emoji23]) og skal gå over gulvet [emoji4]
 
Satt på en klesvask og en oppvaskmaskin. Og tatt med Stomperud på en ca 1 km trilletur. Føler meg fornøyd med det siden bekkenet krangler.
 
Satt på klesvask nummer to (sengetøyet vårt først og så hvitt babytøy str 50-56 og alle gasklutene hennes), etterpå blir det én eller to runder til med farget tøy i str 56!

Utenom det skjer det nok ikke allverden mer idag tror jag utenom at jeg tenkte få skrevet litt på oppgaven.. Blitt minimalt nå siste tiden :p
 
Skal også lage potetsalat og brownies etterpå :D
 
Haha [emoji85]
En gang da han som nå er 7 år var 2, så satt han på kjøkkengulvet og lekte med noe. Han ba om et glass vann, fikk det, drakk litt, satte det halvtømt fra seg og glemte det. Litt etterpå veltet han glasset uten å legge merke til det. Jeg plukket opp glasset, og gikk for å hente noe å tørke med. Da jeg kom tilbake, hadde han oppdaget dammen. "Mamma: Har jeg tisset på meg?" - "Neida, du har ikke det, det...." - "Mamma? Har DUUUUU tisset på gulvet????"
 
En gang da han som nå er 7 år var 2, så satt han på kjøkkengulvet og lekte med noe. Han ba om et glass vann, fikk det, drakk litt, satte det halvtømt fra seg og glemte det. Litt etterpå veltet han glasset uten å legge merke til det. Jeg plukket opp glasset, og gikk for å hente noe å tørke med. Da jeg kom tilbake, hadde han oppdaget dammen. "Mamma: Har jeg tisset på meg?" - "Neida, du har ikke det, det...." - "Mamma? Har DUUUUU tisset på gulvet????"

Haha fantastisk [emoji85][emoji23]
 
Lever livets glade dager på hotell og har ikke gjort en pøkk husmorrelatert siden tirsdag, foruten strikking [emoji41]
 
Nå har jeg vært hjemme hos eksen og ryddet igjennom klesskapene til guttene. Hvorfor er det mye morsommere å gjøre det hos ham enn hjemme hos meg selv? Mye ryddigere der nå.
 
Last edited:
Har tørka støv, vanna blomster, vaska badet og vaska kjøkkenet! Og vaska en maskin med klær, skal ned å sette på maskin nr 2 straks....og før kvelden er omme må jeg levere selvangivelsen, og hvertfall ha begynt å pakke :sour: Skikkelig, skikkelig sliten :sorry: Men svigers kommer i morgen (skal bo her noen dager å passe hundene), og vi reiser mandagsmorgen så ting må gjøres! Når jeg sitter på flyet, DA skal jeg senke skuldrene og bare kose meg de neste ukene :Heartred
 
Har brettet klær, handlet klær, mat og bestilt skyvedører, laget middag, ryddet og satt på oppvaskmaskinen.
 
Back
Topp