Den følelsen

Når du er forkjølet. Og blir minnet på hver gang du hoster og nyser hvorfor du skulle gjøre de derre knipeøvelsene....
KNIP, jenter!
 
Når du er forkjølet. Og blir minnet på hver gang du hoster og nyser hvorfor du skulle gjøre de derre knipeøvelsene....
KNIP, jenter!

Uff, ikke fullt så ille hos meg, men blir minnet på det når jeg hopper på trampoline med storebror. ☺️

Masse god bedring, og knip, knip, knip! #knipersåhardtjegbarekan :D
 
Når du oppdager en edderkopp i taket på stua, og det enda er mange timer til gubben kommer hjem.
 
Uff, ikke fullt så ille hos meg, men blir minnet på det når jeg hopper på trampoline med storebror. ☺️

Masse god bedring, og knip, knip, knip! #knipersåhardtjegbarekan :D

Hahaha.. Det har blitt mye bedre enn i sommer altså, da kunne jeg ikke løpe for å si det sånn. Men fått en påminner nå som jeg har blitt dårlig ja :p
 
Når mini nesten drar av meg puppen når hun spiser! Vurderer innkjøp av ammesmykke :p erfaringer?
 
Når du skal trimme, og planlegger ut på langtur i skogen med vogn og bikkjer. Etter ca 5 km vil frøkna ha mat, og vi sitter på en stokk og spiser litt. Men da var frøkna ferdig med å ligge i vogn også!! Prøvde å gå noen hundre meter til, men nei!!! Heldigvis var det bilvei nesten dit jeg var, så jeg bar henne tilbake et stykke, samtidig som jeg dytta vogna og hadde hund i bånd.. Så satt vi i grøfta og venta. Satt på et engangs stelleunderlag med skinnfella fra vogna oppå. Frøkna var storfornøyd, der vi satt og venta på bestemora. Bikkjene tok livet med ro. Mora ikke SÅ fornøyd. Hadde heldigvis litt proviant med. Mamma har ikke verdens største bil, så det ble bagen i bagasjerommet, understellet foran forsetet, meg, baby og 2 hunder i baksetet. Veldig trygt og lovlig... Trenger vel ikke si jeg var glad for å komme hjem...

ImageUploadedByBV Forum1476304849.948861.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476304863.168432.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476304873.716876.jpg
 
Når jeg har brukt en time på legging (lenge til å være oss), går ned og fyrer opp i peisen, og klarer å få i gang brannalarmen samtidig. For å si det sånn, det ble omtrent 45 min til med legging.
 
Når jeg har brukt en time på legging (lenge til å være oss), går ned og fyrer opp i peisen, og klarer å få i gang brannalarmen samtidig. For å si det sånn, det ble omtrent 45 min til med legging.

Ohnoes :eek: :p Men må le litt og, er så typisk!
 
Når gubben jobber langt utover kvelden, og man må ta seg av 2 barn og 2 hunder alene. Gikk greit frem til jeg skulle lage middag, og lillebror ble overtrøtt. Han var ganske utrøstelig under hele middagen, og kveldsstellet til storebror. Puuuh....

Heldigvis skjønte storebror (han er 2) at jeg måtte ta meg av lillebror og la seg pent i seng. ❤️
Nå sover begge søtt. Lilletass måtte bysses, synges for og nusses i søvn.

Gud, som jeg elsker gutta mine, og gud jeg må innrømme at jeg er glad jeg ikke har alt dette alene hver dag. ☺️
 
Når jeg våkner til en gave på kjøkkenbenken i dag, gubben syntes nok litt synd på meg i går og har kjøpt et diamantkjede. Oiiiii, kanskje han skal jobbe så sent litt oftere. ☺️
 
... Når du er småsyk, alene hjemme med småtten og han har økedøgn og syter hele dagen...
 
... Når du er småsyk, alene hjemme med småtten og han har økedøgn og syter hele dagen...
Å nei, masse god bedring! Prøv å hvile litt innimellom. Klem til deg. :)
 
Når 2 åringen synger i søvne. ❤️
 
Var på en byttesentral forrige helg, mamma kjøpte noen leker til frøkna, til hun blir litt større. Og de ligger på rommet hennes, hvor jeg var og rydda i noen klær nå før jeg la meg. Og Når noen leker som lager musikk og ligger i en pose, begynner å spille 5-10 min etter at jeg har gått ut av rommet.... Og jeg er alene hjemme med frøkna... Ikke en hund her en gang..

Jeg vet de er sensitive, sikkert bare har reagert "litt" sent etter jeg flytta på posen (sikkert 30 min siden).. Men for å si det sånn, de lekene står nå ute på trappa. Hvis de skulle begynt å spille i natt vet jeg ikke hva jeg hadde gjort!!! Ho ho. Ikke særlig husredd fra før heller da..
 
Var på en byttesentral forrige helg, mamma kjøpte noen leker til frøkna, til hun blir litt større. Og de ligger på rommet hennes, hvor jeg var og rydda i noen klær nå før jeg la meg. Og Når noen leker som lager musikk og ligger i en pose, begynner å spille 5-10 min etter at jeg har gått ut av rommet.... Og jeg er alene hjemme med frøkna... Ikke en hund her en gang..

Jeg vet de er sensitive, sikkert bare har reagert "litt" sent etter jeg flytta på posen (sikkert 30 min siden).. Men for å si det sånn, de lekene står nå ute på trappa. Hvis de skulle begynt å spille i natt vet jeg ikke hva jeg hadde gjort!!! Ho ho. Ikke særlig husredd fra før heller da..
Haha kjenner igjen den følelsen :p vi fikk en nifs dukke som gjorde det samme :p
 
Back
Topp