Den følelsen

Når du babler me babyen og han smiler og plutselig sitter du der me tårer i øynene fordi du kjenner en kjærlighet som ikke kan beskrives❤
Åå, herlig! Grein skikkelig istad selv! Hadde lille på fanget, hun kikket så på pappa ved siden av og gliste så til han! Ble helt på tuppa her! <3
 
Når man drar på kjøretur, begge ungene har sovnet i bilen og man kan nyte en kopp kaffe/ te i stillhet!
 
Når man har laget middag, storebror utbryter: "jippiiiii", og dytter en stor skje med mat inn i munnen... :D (Han ble 2 denne uken) Som regel vasker han bordet med maten for så og dytte den ned på gulvet, mens han så fint sier: "datt". ☺️ Må innrømme at jeg også hvinte jippi og smilte godt resten av måltidet. ☺️ #småmammagleder #hverdagslykke #wiiiiiii
 
Når man har laget middag, storebror utbryter: "jippiiiii", og dytter en stor skje med mat inn i munnen... :D (Han ble 2 denne uken) Som regel vasker han bordet med maten for så og dytte den ned på gulvet, mens han så fint sier: "datt". ☺️ Må innrømme at jeg også hvinte jippi og smilte godt resten av måltidet. ☺️ #småmammagleder #hverdagslykke #wiiiiiii
Ingenting er så bra som når de små jubler og spiser maten man har laget med glede!:D
 
Ingenting er så bra som når de små jubler og spiser maten man har laget med glede!:D

Jepp, helt herlig! Det er dessverre ikke hver dag det skjer. Den ene dagen elsker de det du lager, og neste gang du serverer det samme så blir det foret til hundene. ☺️
 
Jepp, helt herlig! Det er dessverre ikke hver dag det skjer. Den ene dagen elsker de det du lager, og neste gang du serverer det samme så blir det foret til hundene. ☺️
Haha kjenner veldig godt til det der med mi frøken som blir 2 neste søndag:p Ting som hu virkelig har elsket blir tilslutt bare kasta ned til bikkja:p
 
2 åringen har begynt å si: "elsker deg, mamma". Er det mulig?! La meg legge til at han ble 2 for bare en uke siden... Dåååån, be still my heart! ❤️
 
Når storebror og lillebror ser på hverandre med beundrende øyne. Her var det instant søskenkjærlighet, mammahjertet sprekker av lykke! ❤️ Lalalalala, jeg er forelsket i den lille familien min. ☺️
 
Når lillebebis sovner på brystet mitt, og 2-åringen sovner med hodet på fanget mitt samtidig. Mammakjærleiken strømmer, my boys... ❤️
 
Back
Topp