Den berømte gløden..

Casel

Flørter med forumet
Skuddårsspirene 2024
.. når kommer den? Jeg ligger slakt 24/7 og kaster opp, leppene mine har sprukket og er såre, har kviser i hele trynet plutselig, huden min er knusk tørr, jeg har mistet all brunfarge ser ut som et spøkelse, og jeg er pløsete og vannete i kroppen. Hm. Jeg er 8+4. Er det noen her som har fått gravidglødrn jeg har hørt så mange rykter om? Hehehe
 
10+6 her og ingen glød i sikte. Ser bare ut som et takras. Urolig trøtt og sliten samt kvalm så både ser og føler meg som en boms. Mene er fortsatt 29 uker igjen av svangerskapet så den har enda sjans på å dukke opp ;)
 
Haha. Jeg ser også ut som et takras. Håret til alle kanter, tørr hud, og klær som ikke sitter særlig pent på en oppblåst kropp..
 
Synes jeg aldri fikk noe særlig glød sist, men jeg fikk nettopp spm fra en slektning om jeg var gravid. Hun hadde mistenkt sist gang vi var sammen også men ikke turt å si noe. Da var jeg i uke 8 ca.. Mente hun kunne se det på ansiktet mitt. Selv ser jeg bare at jeg har fått sykt uren hud..
 
Dersom gløden består av litt blanke, slitne øyne, matt og noe uren hud, teit hår som gjør som det vil, så vil jeg si at det nærmer seg [emoji23]
 
Hva er det med dette håret da ??
Det er helt ustyrlig og står i nye vinkler hele tiden. Trodde man skulle få så fint og fyldig hår når man var gravid og at «katastrofen» kom etter fødSelen ... :p
 
Har fått så fet hud at jeg nesten glinser....vet ikke om det teller. Angående håret så er det blitt skikkelig krøllete, umulig å ikke legge merke til. [emoji51]
 
Masse kviser og likbleik! Ingen glød i sikte..
 
Haha, veksler mellom blek og likblek og gjesper konstant. Riktignok glinser øynene litt, men det er bare fordi de renner av trøtthet.
 
Ei som spurte meg om jeg var gravid, da hun syntes at jeg "glødet", tolket det som en finere måte å si at hun syntes jeg hadde blitt tjukk ;)
 
Flere venner og familiemedlemmer har kommentert at jeg ser så fin og sunn ut. Mamma mener jeg har fått glød, men hun vet om graviditeten. Fikk kommentarer første gang i uke 7, 9+5 i dag. Har fått renere hud og gått ned 4 kg. Har fått masse småhår som står ut overalt [emoji4]
 
Ikke frekt ment men jeg blir nesten litt beroliget over å høre at det er flere som ser like jævlige ut som meg haha, men ja det er fortsatt håp! Fingre og tær krysset! :)
 
Med de 2 første fikk jeg aldri noen glød. Fikk bare stygg hud og mye vann i kroppen [emoji28] Denne gangen føler jeg selv at jeg gløder. Er helt merkelig. Jeg har troa på at det er gutt denne gang og at det er det som gjør det.
 
Overhodet ingen glød her heller!!
Ser mer ut som et spøkelse enn vakker og glødende !
 
Fikk aldri glød da jeg gikk med første. Følte meg som en dass fra A til Å i ca 10 måneder. Great :D
 
Trur den gløden er akkurat det vi beskriv her. Feit hud, kviser, mørke ringer under augene osv.
 
Back
Topp