Den berømte gløden..

Jeg tror jeg har fått den, føler meg ikke så bra, men synes jeg ser penere ut i ansiktet.
 
Ingen glød her nei.. Hår som er tørt og står ut til alle kanter, sliten og blek.
 
Si fra hvis du finner gløden da[emoji848][emoji4] Har ikke funnet den her i hvert fall, trøtt som en dupp[emoji42]
 
Mamma så på meg og sa: Nå ser jeg det! Og klappet meg i kinna etter vi fortalte om graviditeten til foreldrene mine. Om hun så glød veit jeg ikke, jeg ser hvert fall ikke det når jeg ser meg sjøl i speilet :joyful:
 
Ingen glød her :hungover: Kviser over alt, bleik, tørre lepper, hår som blir fett en halvtime etter eg har fønet det, oppblåst, kvalm, oppkast. Blææ. Det sies om man får en jente så skal den vist «stjele» skjønnheten. Vet ikkje helt om eg skal tro på det ;)
 
Den har i hvert fall ikke kommet hit! Ganske langt ut i forrige svangerskap husker jeg at jeg følte meg ganske pen, men det tok jammen tid da, og blir nok ikke annerledes nå. Kvalmen gjør meg både hvit og grønn og i tillegg har jeg fått uten hud denne gangen. Jeg har aldri i mitt liv hatt ei kvise og nå har jeg plutselig en million bittesmå:shifty: får håpe på bedre tider etterhvert!
 
Jeg kaldsvetter, sover dårlig og sliter mye med blodtrykket.. kan se langt etter noe glød her... [emoji23][emoji23]
 
.. når kommer den? Jeg ligger slakt 24/7 og kaster opp, leppene mine har sprukket og er såre, har kviser i hele trynet plutselig, huden min er knusk tørr, jeg har mistet all brunfarge ser ut som et spøkelse, og jeg er pløsete og vannete i kroppen. Hm. Jeg er 8+4. Er det noen her som har fått gravidglødrn jeg har hørt så mange rykter om? Hehehe


Hehe:happy::hilarious: Nei, her uteblir gravidgløden også enn så lenge!!
 
Hadde faktisk en så ok dag her for to dager siden at jeg orket å ta et fotbad og lakke neglene, og vet dere, det føles helt AMAZING! tror jeg brukte energi for en uke da, ligger langflat enda :android::depressed:
 
Hadde faktisk en så ok dag her for to dager siden at jeg orket å ta et fotbad og lakke neglene, og vet dere, det føles helt AMAZING! tror jeg brukte energi for en uke da, ligger langflat enda :android::depressed:

Åh, det hørtes fantastisk ut! Kanskje jeg skal samle krefter til noe sånt i kveld.
Her begynner kvisene å komme. Har ventet på det, for fikk kviser og fett hår sist også.
Meen, er jo ikke godt å si om det skyldes graviditetshormoner, eller dårlig kosthold samtidig som jeg stort sett hopper over alle hudpleierutiner og sovner med sminke på etter jobb... [emoji38]
 
Åh, det hørtes fantastisk ut! Kanskje jeg skal samle krefter til noe sånt i kveld.
Her begynner kvisene å komme. Har ventet på det, for fikk kviser og fett hår sist også.
Meen, er jo ikke godt å si om det skyldes graviditetshormoner, eller dårlig kosthold samtidig som jeg stort sett hopper over alle hudpleierutiner og sovner med sminke på etter jobb... [emoji38]

Hahaha det er ikke så lett å finne en bestemt grunn, kjenner meg godt igjen :joyful:
 
Vel, jeg fikk høre det fra to hold her forrige uke. Jeg lurer på om gløden finnes i øynene på de som ser på oss med kjærlighet. Ikke mye glød å spore i speilet hjemme i alle fall. ;)
Må være noe sånt ja. Var ikke mye glød å snakke om her heller når jeg var gravid xD
 
Mulig huden «skinner» litt mer nå, ihvertfall er talgproduksjonen i ansiktet på sitt beste [emoji31][emoji28]
 
Tror jeg har fått den berømte gravid gløden. For fikk kommentarer på jobb idag :D lurte på om formen var bedre for så så frech og opplagt ut. Kan ikke si jeg føler det sånn men ser det sånn ut får det være en bonus :)
 
Hvordan går det med dere nå da? Noe mer glød å spore etter overgang til andre trimester?

Her har jeg fått et aldeles sjarmerende hormonutslett rundt munnen, ser ut som en rød bart/skjegg. Og så var det noen som nevnte småhår, her gror det som aldri før. Håret er fett og jeg raper fortsatt i ett sett. Rart mannen ikke er skremt på dør, et troll har jo flyttet inn..:troll:
 
Kanskje jeg gløder litt da, når samboer sier: jeg synes alle andre gravide jeg ser, ser så slitne ut, men du ser bare ung og fantastisk ut :happy: nå er han inhabil da, men jeg suger til meg de komplimentene jeg kan få :happy:
 
Back
Topp