Da var det over....

Det er så utrolig vondt! [emoji174] Jeg håper det er en uskyldig blødning, eller at det er som det var hos meg - en tvilling som ikke klarte seg. Da har man i det minste en igjen [emoji173]️
Gode tanker og klemmer til deg [emoji173]️
 
Det er så utrolig vondt! [emoji174] Jeg håper det er en uskyldig blødning, eller at det er som det var hos meg - en tvilling som ikke klarte seg. Da har man i det minste en igjen [emoji173]️
Gode tanker og klemmer til deg [emoji173]️

Takk, men har ikke tvillinger i familien så tviler sterkt på at det er det. Blør fortsatt og det er akkurat som mensen pleier å være [emoji174]
 
Hvis hun har blødd en hel dag er det sannsynligvis sa. Leit å lese [emoji173]️ gode tanker sendes
 
Det har ikke jeg heller, så jeg tvilte også på det. Bare vær obs dersom symptomene ikke forsvinner [emoji173]️

Takk for at du prøver å finne håp, men det er nok over. Symptomene har forsvunnet ganske raskt. [emoji173]️

Hvis hun har blødd en hel dag er det sannsynligvis sa. Leit å lese [emoji173]️ gode tanker sendes

Jeg har gått på blodfortynnende frem til i går så at jeg har blødd en hel dag er nok ikke avgjørende. Er uansett ganske sikker på at det er en SA. Hvis man skal se noe positivt i det hele så er det at kroppen for en gangs skyld har begynt å blø av seg selv. Tidligere har jeg bare hatt MA’er. Abyl-E har kanskje vært godt for noe.
 
Takk for at du prøver å finne håp, men det er nok over. Symptomene har forsvunnet ganske raskt. [emoji173]️



Jeg har gått på blodfortynnende frem til i går så at jeg har blødd en hel dag er nok ikke avgjørende. Er uansett ganske sikker på at det er en SA. Hvis man skal se noe positivt i det hele så er det at kroppen for en gangs skyld har begynt å blø av seg selv. Tidligere har jeg bare hatt MA’er. Abyl-E har kanskje vært godt for noe.
Har selv hatt MA i uke syv. Ble oppdaget når jeg var 13 uker. Ble satt på medisinsk abort to ganger. Hardeste jeg noensinne har gjort [emoji17] endte tilslutt med kirurgisk abort da alt innhold ikke ville ut. Har også hatt SA i ettertid og var glad kroppen selv ordnet opp, så vet hva du føler. Lykke til videre [emoji4]
 
Urettferdig og kjempe leit :(

Sender deg mange klemmer :Heartred
 
Back
Topp