Da var det over....

Bamsemums- 19’+21’+23’

Forumet er livet
Junibarna 2019
Vårspirene 2021
✨️Julestjernene2023✨️
Begynte å blø tidligere i dag. Er som en mensen så da går jeg ut i fra at jeg spontanaborterer. Er bare 5+2, men etter 2 MA tidligere i år er dette veldig vondt. Synes livet er forferdelig urettferdig.

Er på ferie med en venninne og vil bare hjem til kjæresten min [emoji174]
 
Uff så trist! [emoji174]
Skjønner godt du vil hjem til kjæresten din. Krysser fingrene for at neste spire sitter og at du slipper å vente lenge på det! Stor klem herifra! [emoji173]
 
Begynte å blø tidligere i dag. Er som en mensen så da går jeg ut i fra at jeg spontanaborterer. Er bare 5+2, men etter 2 MA tidligere i år er dette veldig vondt. Synes livet er forferdelig urettferdig.

Er på ferie med en venninne og vil bare hjem til kjæresten min [emoji174]
Å nei.... :( Men håper for din del det ikke er en ny MA eller SA. Er du «heldig» så er det en tvilling som ikke har klart seg og at det er et lite liv til der inne. Skjønner du er fortvilet nå, da du er på ferie og alt. Sender masse varme trøsteklemmer:Heartred
 
Åh kjære deg [emoji173]️[emoji22] Husk at det ikke må være slik, og at man kan blø av mange årsaker! Kan du komme deg til en lege å få sjekket? Håper du kommer deg fort hjem til kjæresten uansett. Klem din vei [emoji173]️
 
Ånei!! :( Det er ikke rettferdig! Håper virkelig det er noe annet enn SA. Sender mange klemmer til deg :Heartbigred
 
Ånei, så utrolig vondt! Har du mye smerter også? Skjønner godt at alt du vil er å være hjemme nå. Føler med deg! Håper venninnen din gir deg den støtte hun kan. Sender deg en stor klem! [emoji173]️
 
[emoji24][emoji24][emoji24]
Så trist lesning.
Gode taker sendes din vei [emoji173]️
Ta vare på hverandre
 
Begynte å blø tidligere i dag. Er som en mensen så da går jeg ut i fra at jeg spontanaborterer. Er bare 5+2, men etter 2 MA tidligere i år er dette veldig vondt. Synes livet er forferdelig urettferdig.

Er på ferie med en venninne og vil bare hjem til kjæresten min [emoji174]

Ånei, dette var leit... skjønner veldig godt at det oppleves både vondt og urettferdig... sender deg mange gode tanker...
 
Ånei, så utrolig trist [emoji22] klemmer og gode tanker til deg [emoji813]️[emoji813]️
 
Huff, så trist!! Håper virkelig det bare er en uskyldig blødning og at lille spire sitter fast!
Sender deg en god klem :Heartbigred
 
Begynte å blø tidligere i dag. Er som en mensen så da går jeg ut i fra at jeg spontanaborterer. Er bare 5+2, men etter 2 MA tidligere i år er dette veldig vondt. Synes livet er forferdelig urettferdig.

Er på ferie med en venninne og vil bare hjem til kjæresten min [emoji174]
Nei og nei så forferdelig :smiley-angry017 Dette var ikkje noe kjekt å lese! MA og SA er helt grusomt!
Stor klem til deg og masse lykke til ❤️
 
Stor klem, krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning. Føler virkelig med deg <3
 
Back
Topp