Da hopper jeg inn her ;p

Eller ifølge siste mens så har jeg termin 30april ifølge eggløsning så har jeg 28april så da havner jeg vell på april jeg. Rart hvorfor den appen sa 3.mai :p

Appene har sagt 4.mai til meg :p holder meg iallefall her ;) gratulerer :D er du mange dpo? ;)
 
Aprilsniker her også ;) så bra at det klaffet igjen så fort!! :D håper at spiren sitter hele veien denne gangen :D
 
Er faktisk ikke sikker:eek: syklusen min er helt på jordet :p men utifra testene å bedømme så må jeg jo kanskje være 8dpo ? :p eller mer :p
Det blir spennende å følge deg fremover (jeg klarer nok ikke å la være) så får vi håpe at du får selskap her inne ganske snart :)
 
Det blir spennende å følge deg fremover (jeg klarer nok ikke å la være) så får vi håpe at du får selskap her inne ganske snart :)

Det gjør ikke noe, for da har jeg i det minste selskap :p ja jeg håper virkelig at det popper inn mange :D
 
Gratulerer, så bra!! Jeg har menstermin 1. mai, men siden jeg vet at jeg skal ha keisersnitt 1-2 uker før termin så har jeg hengt meg på apriljentene :) Du får nok selskap snart ;) Lykke til :Heartpink

Tusen takk :D åyåy ;) <3
 
Ååå, så kjempekoselig å lese Pixxi!!:hello2 Håper spira sitter godt fast nå! :)

Hihi ikke sant :D ja det håper virkelig jeg også ;) det stikker så nede i livmorområdet å har vondt i korsryggen :p
 
Så gøy at det begynner å bli liv her også. Håper at det klaffer for oss igjen fort så jeg kan få være her inne. Hadde MA for 4 uker siden etter å ha vært i januar forumet lenge.
 
Back
Topp