Da hopper jeg inn her ;p

April sniker:

Så godt å se deg her, håper denne spira holder<3
Jeg tror jeg nå er midt i en sa så håper på å kanskje få en mai spire her også:happy:
 
April sniker:

Så godt å se deg her, håper denne spira holder<3
Jeg tror jeg nå er midt i en sa så håper på å kanskje få en mai spire her også:happy:

Hvor hyggelig ;) får satse på det :D neeei?! Blør du mye? Huff :( håper bare det er noe uskyldig <3 å hvist det skulle være SA nå så håper jeg virkelig du havner her :D det er så innmari uhyggelig å miste!!
 
Hvor hyggelig ;) får satse på det :D neeei?! Blør du mye? Huff :( håper bare det er noe uskyldig <3 å hvist det skulle være SA nå så håper jeg virkelig du havner her :D det er så innmari uhyggelig å miste!!
Har hatt brunt utflod siden onsdag å så kom det friskt blod søndagen som var.
Var på tul i går å det var ingen hjerteaktivitet, men skulle komme tilbake om to uker da det kunne være at jeg hadde bommet på antall uker jeg var på vei.
Men jeg tror ikke det er noe å håpe på lenger, kjennes bare ikke sånn ut:shy:
Håper på en mai baby istede:happy:
 
Har hatt brunt utflod siden onsdag å så kom det friskt blod søndagen som var.
Var på tul i går å det var ingen hjerteaktivitet, men skulle komme tilbake om to uker da det kunne være at jeg hadde bommet på antall uker jeg var på vei.
Men jeg tror ikke det er noe å håpe på lenger, kjennes bare ikke sånn ut:shy:
Håper på en mai baby istede:happy:

Så leit å høre :( det kan jo være at du er kortere på vei? Krysser fingrene for deg <3
 
Så leit å høre :( det kan jo være at du er kortere på vei? Krysser fingrene for deg <3
Veit ikke helt om jeg tror på at det, kanskje jeg er en uke kortere men vet ikke før jeg skal på ny time:shy:
Jeg trodde jeg hadde el 6 eller 8 juli, å fink positiv test med 2-3uker den 24 juli så jeg vet rett å slett ikke hva jeg skal tro:sorry:
 
Veit ikke helt om jeg tror på at det, kanskje jeg er en uke kortere men vet ikke før jeg skal på ny time:shy:
Jeg trodde jeg hadde el 6 eller 8 juli, å fink positiv test med 2-3uker den 24 juli så jeg vet rett å slett ikke hva jeg skal tro:sorry:

Nei det er dessverre ikke lett dette :(
 
Sniker fra november :D Gratulerer så mye! Er så morsomt og koselig å se at terminforumene for 2017 fylles opp ♡
 
Sniker fra november :D Gratulerer så mye! Er så morsomt og koselig å se at terminforumene for 2017 fylles opp ♡

Tusen takk ;) ja det fylles opp sakte men sikkert :p Er den første på mai da ;)
 
Gratulerer så mye!
Jeg har ventet veldig på aktivitet i mai-forumet, føler at min egen januar-spire blir mer og mer ekte jo flere som kommer etter :)

Drømte selv om et vårbarn, men selvsagt svært glad for superrask klaff!

Lykke til videre :)
 
Hopper inn her jeg også :D termin 3mai :)
 
Eller ifølge siste mens så har jeg termin 30april ifølge eggløsning så har jeg 28april så da havner jeg vell på april jeg. Rart hvorfor den appen sa 3.mai :p
 
Så kjekt at mai 2017 også er i gong då :D velkommen velkommen :D og gratulerer :D
 
Gratulerer så mye!
Jeg har ventet veldig på aktivitet i mai-forumet, føler at min egen januar-spire blir mer og mer ekte jo flere som kommer etter :)

Drømte selv om et vårbarn, men selvsagt svært glad for superrask klaff!

Lykke til videre :)

Hehe, har vært inne her flere ganger for å se om det er komment inn noen :p gratulerer til deg også :D tusen takk :D
 
Back
Topp