Da er d vel ikke noe mer å vente på...

Æsj, føler meg dum som tok test i dag for så å bli skuffet over at streken ikke var noe sterkere i dag:( Den er kanskje til og med litt svakere, men tror kontrollstreken også er svakere, så må prøve å tenke at d er grunnen:) Får bare vente på morgendagens test istedet!
ImageUploadedByBV Forum1448518147.653602.jpg
 
Gratulerer så mye ! :-D
Ikke test får ofte, testene kan slå ut forskjellig uansett om det er samme test, så tror nokk ikke du trenger og være bekymret <3
 
Gratulerer så mye ! :-D
Ikke test får ofte, testene kan slå ut forskjellig uansett om det er samme test, så tror nokk ikke du trenger og være bekymret <3

Tusen takk:)
Jeg VET jo egentlig at man ikke burde teste hver dag, men FY så vanskelig d er å la være:p Blir en test i morgen tidlig så skal jeg vente til søndag med neste...lover;)
Tok en test noen timer senere og den var så og si like sterk som den i morges, så var nok bare fargestoffet som lurte meg:)
 
Sånn test fikk jeg også - og panikken kom!

Men dagen etter var den sterkere igjen. Billigtestene har varierende fargestoff! :)

Dette er jeg sikker på at går veien ❤️
 
Sånn test fikk jeg også - og panikken kom!

Men dagen etter var den sterkere igjen. Billigtestene har varierende fargestoff! :)

Dette er jeg sikker på at går veien ❤️

Sååå godt å høre<3 Klarte du å vente helt til dagen etter med neste, eller ble d som meg en aldri så liten teste-bonanza?!:eek: :p
 
Sååå godt å høre<3 Klarte du å vente helt til dagen etter med neste, eller ble d som meg en aldri så liten teste-bonanza?!:eek: :p

Klarte å vente (utrolig nok). Ville ta bare på morgenen for å få sammenligningsgrunnlaget riktigst mulig. :)

Har du tatt ny i ettermiddag?
 
Klarte å vente (utrolig nok). Ville ta bare på morgenen for å få sammenligningsgrunnlaget riktigst mulig. :)

Har du tatt ny i ettermiddag?

Shit! Stum av beundring for den altså!!!;)
Uff ja, tok en til, den ser ut som den er sterkere enn den i morges, så nå er jeg så avslappet som jeg kan bli...kanskje jeg skal vente med test lørdag istedet nå, siden jeg var så svak i dag:p
Tro om d kan være at de begynner å bli såpass sterke at d er ekstra vanskelig å skille dem...
image.png
 
Back
Topp