Da er d vel ikke noe mer å vente på...

Håpefull85

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Etter 19 lange pp gikk vi med friskt mot inn i pp20 med Letrozol og Crinone i bagasjen. Startet å teste for 2 dager siden (8 dpo), og strimlene har blitt sterkere og sterkere:
ImageUploadedByBV Forum1448374188.100133.jpg
Når jeg kom hjem fra jobb i dag hadde jeg holdt meg i mange mange timer for å ta en til test, og tenkte at jeg hadde jo 2 CB+...hvorfor ikke svi av den første:
ImageUploadedByBV Forum1448374253.783682.jpg
Jommen sa jeg smør, d var ikke dårlig strek innen 3 minutter! Og siden jeg hadde 3 CBD var ikke veien lang til skuffen for å hente en av de også:p
ImageUploadedByBV Forum1448374332.169535.jpg
Hjelpes meg, ENDELIG satt den lille spira!! <3 Vi skal bli mamma og pappa <3 Nå må vi bare håpe og tro at alt går bra til august:D
 
Sniker meg inn fra juli (har 30., så kan jo like fort havne her) for å si GRATULERER :D <3
 
Etter 19 lange pp gikk vi med friskt mot inn i pp20 med Letrozol og Crinone i bagasjen. Startet å teste for 2 dager siden (8 dpo), og strimlene har blitt sterkere og sterkere:
Vis vedlegget 147427
Når jeg kom hjem fra jobb i dag hadde jeg holdt meg i mange mange timer for å ta en til test, og tenkte at jeg hadde jo 2 CB+...hvorfor ikke svi av den første:
Vis vedlegget 147428
Jommen sa jeg smør, d var ikke dårlig strek innen 3 minutter! Og siden jeg hadde 3 CBD var ikke veien lang til skuffen for å hente en av de også:p
Vis vedlegget 147430
Hjelpes meg, ENDELIG satt den lille spira!! <3 Vi skal bli mamma og pappa <3 Nå må vi bare håpe og tro at alt går bra til august:D
Gratulerer sååå mye er så glad på dine veiene ♡♡♡♡
 
Etter 19 lange pp gikk vi med friskt mot inn i pp20 med Letrozol og Crinone i bagasjen. Startet å teste for 2 dager siden (8 dpo), og strimlene har blitt sterkere og sterkere:
Vis vedlegget 147427
Når jeg kom hjem fra jobb i dag hadde jeg holdt meg i mange mange timer for å ta en til test, og tenkte at jeg hadde jo 2 CB+...hvorfor ikke svi av den første:
Vis vedlegget 147428
Jommen sa jeg smør, d var ikke dårlig strek innen 3 minutter! Og siden jeg hadde 3 CBD var ikke veien lang til skuffen for å hente en av de også:p
Vis vedlegget 147430
Hjelpes meg, ENDELIG satt den lille spira!! <3 Vi skal bli mamma og pappa <3 Nå må vi bare håpe og tro at alt går bra til august:D
ÅÅÅ så fantastisk!!

Gratulerer
 
Herlig! Gratulerer så mye:)
 
Back
Topp