Bubblys dagbok - dobbel glede

Innom for å legge igjen litt kjærleik -

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
Hei alle skjønne damer! [emoji8]
En rask oppdatering:
Det ble bestemt sånn ca kl 10 i går at jeg skulle forløses med keisersnitt samme dag pga sv.forgiftningen. Ca kl. 14.20 i går ble jentene født. Tv1 veide ca 2150g, og Tv2 veide ca 2069g. Begge er 47cm lange. Tv2 måtte på cpap de første timene, men allerede natt til i dag fikk hun slippe og kunne puste på egenhånd.
Jeg har vært og er skikkelig dårlig, siden de sliter med å finne smertestillende til meg som fungerer, og blodtrykket til tider er veldig høyt fortsatt. Men det positive er at forkjølelsen begynner å bli bedre, hevelsene er ikke like vonde og jeg klarer å sove (!) masse!! [emoji1]
Sambo har fått ett eget rom her og tar seg av jentene på nyfødt-intensiven (de skal visst flyttes i dag tror jeg). Han er superflink og mater, skifter bleie og ordner og steller, mens jeg ligger her og prøver å bli bedre.
Så! [emoji16] Vi er to mektig stolte foreldre til to nydelige prinsesser som jeg bare elsker over alt på jord [emoji92][emoji176][emoji176][emoji92]
 
Gratulerer så mye kjære du med jentene[emoji173][emoji173][emoji173] Så godt at de er sterke og alt går bra[emoji7] Nå må du bare bli fort bra igjen så du kan nyte jentene sammen med mannen din[emoji173][emoji173]
 
Gratulerer så mye med jentene. :D:Heartred
Supert å høre at alt går bra.
Håper dere snart får kose dere hjemme alle sammen :)
 
Gratulerer så mye med jentene!!! Og god bedring til deg!
 
Næmmen kjære Bubbly! Gratulerer med to fine jenter!! ❤️❤️ Du har jo blitt mamma!

Masse god bedring! ❤️
 
Ååå, nå triller tårene her. Jeg har ikke fått med meg at du ble innlagt, så her var det mange nyheter på en gang! Og tenk at, vips, så var du mamma [emoji173]️[emoji173]️ Det er selvfølgelig ikke helt måten man ønsker at de skal komme på, men det var jammen bra du var inne for sjekk og ble lagt inn slik at de kunne monitorere deg og jentene tett. Gratulerer så enormt mye!!! Helt fantastisk at dere endelig har jentene deres her [emoji173]️ Må dere være lenge på sykehuset? Masse masse masse klemmer sendes din vei!
 
Gratulerer så mye med jentene, tenk nå er du mamma❤️❤️ God bedring og nyt tiden med jentene:)
 
Gratulerer så mye med jentene! :happy093:Heartred:Heartred
Og masse god bedring til deg! :love2:Heartred
 
Gratulerer så mye og god bedring❤️
 
Åh, gratulerer så mye!! :D tenk at nå er de endelig her:Heartpink God bedring og håper du kommer deg fort:love7
 
Gratulerer så masse med jentene [emoji173]️ Håper du blir raskt bedre, lykke til og god bedring! [emoji166][emoji166]
 
Gratulerer så mye med to små frøkner snupp
emoji173.png
emoji173.png


ENDELIG er du mamma - og det til 2 mirakler :D
 
Magisk!!!! :D:Heartbigred endelig er dere blitt foreldre! Håper du får noe smertestillende som gir effekt og at du kommer deg på beina igjen! Ønsker deg all mulig lykke til og nyt nyt nyt den lille familien din :Heartpink:Heartpink:Heartblue
 
Fantastisk at jentene er her [emoji173]️[emoji173]️ gratulerer!!
 
Gratulerer så mye med jentene❤️❤️ Håper formen din kommer seg raskt! Godt at mannen er der og tar seg godt av jentene, så du får hvilt mest mulig. Utrolig hvor godt det hjelper å få sove godt:)
 
Gratulerer så mye med jentene!!! [emoji173][emoji173] Håper du raskt blir bedre, og at du da kan nyte mammarollen og de to jentene dine fullt og helt. Herlig å høre om den stolte pappaen og. [emoji4] Kos dere med familien deres, dette er helt fantastisk!
 
Å kjære vene! Gratulerer mamma Bubbly med to fantastiske jenter! ❤️❤️ For en jobb du har gjort! :love7 God bedring!
 
Back
Topp