Vi var ca 50 stk på en veldig nydelig plass, utendørs vielse rett ved der middag og fest skulle være. Nydelig treretters middag, med elg til hovedrett. Egenjakta sådan. Og ellers var det meste av tilbehør kortreist mat.
Kjolen kjøpte jeg brukt, den så aldeles ikke brukt ut og jeg var så fornøyd. Eneste var at jeg gjorde feil med underskjørtet så den ble bittelitt i lengste laget, så var litt utfordrende å gå. Kjøpte sommerbukett på plantasjen, men valgte en litt for stor en syns jeg. Skulle jeg gjort det igjen hadde jeg gått for noen lange liljer. Buketten var fin den, men jeg forsvant litt bak den syns jeg. Så ikke så stor ut i utgangspunktet.
Sko og veske kjøpte jeg fra aliexpress. Eneste plassen jeg fant i farga jeg ville ha. Sminke fikset søsteren min, håret ordna ei venninne. Dvs jeg var og fikk det klipt og farget hos frisør ikke så lenge før, og så satte hun det opp.
Vi hadde jo en liten en på bare 6-7 uker og, så jeg er glad vi satte bort det meste til andre. Skulle jeg gjort det igjen hadde vi tatt penga og reist utenlands.
Neida, var en finfin dag.
Brukte litt mye penger på fotograf, men fikk mange fine bilder. Vi skulle egentlig bruke noen privat, men det gikk i vasken. Hadde to fotografer før det igjen og, men begge meldte avbud. Fikk en som tok fine bilder da, men jeg syns gruppebildene kunne vært arrangert litt bedre. Sånn for å pirke.
Kjøpte en litt dyr dress til mannen, men han har brukt den flere ganger etterpå så sånn sett ei investering. La ikke like mye penger i min kjole, som jo bare skulle brukes en gang. I tillegg var jeg jo gravid da den ble kjøpt, og jeg syns det var risikosport å kjøpe en ny dyr en og så måtte ha en annen en rett før bryllupet.
Hadde to veldig flinke toastmastere, og etter å ha vært i noen bryllup så syns jeg det er en ganske viktig oppgave. Har vært i bryllup der toastmaster ikke var spesielt dyktig og ikke klarte å følge opp tidsskjemaet. Bruden endte med å måtte passe på h*n. Så, velg noen som er stødige og gode på å få folk med seg, samt følge tidsskjema. Vi merka ikke noe til hva som måtte gjøres på selve dagen, toastmasterne samarbeidet med stedet vi hadde leid, og var bare gullegod. Vi valgte to stk på tross av lite bryllup, så det skulle bli litt lettere for dem + om en skulle falle fra hadde vi en i reserve. Sånn mtp fotograftullet.