Bruker du penger på egenpleie?

Mrs b

Forumet er livet
VIP
hva bruker du penger på når det kommer til egenpleie? Hår, hud, negler, sminke, vipper eller bryn?
 
Kjøper pudder som er ganske dyrt, ellers billig sminke. Kjøper kvalitets hårprodukt, men på nett i store flasker slik at det ikkje blir så dyrt.
Fargar og former bryn hos salong ein gang i blant (altfor sjelden), og brukar ikkje pengar på negler.
 
Er hos frisøren ca en gang i året. Sist gang var det 2 år siden sist og da slo jeg på stortromma og stripa håret i tillegg til klipp:p
 
Jeg kjøper "dyr" sminke, bruker vel i snitt ca.5000 kr i året på det! Klarer ikke og gå bort i fra dei merka jeg bruker etter at jeg startet med dem. Der er inkludert sminke fjerner/rens.

Hår, negler, bryn gjør jeg selv/ min bestemor! Hun er frisør..så koster meg ingenting.
 
Jeg bruker minst mulig på slikt, kjøper noe billig sminke men bruker så og si ikke sminke, neglelakk, parfyme eller hårprodukter. Kjøper og billig shampo og balsam i butikken og kremer bruker jeg ikke. Ikke går jeg til frisøren heller.
 
Sminker meg sjelden, men legger igjen litt for mye hos frisør, forpleier og til voksing
 
Går ikkje ofta till frisør men bruker pengar på sminka. Og pleie av meg selv. Men køper ikkje de dyraste precis.
 
Syns da e viktigt å legga litt pengar i sminke/hudprodukt. Eg sminke meg kvar dag, so då må eg ha produkt so eg veit e bra!;) Er frisør so kløpp/farge får me sponsa- hårprodukt te innkjøpspris. Har ein GOD del produkt :p
Gjekk te ei å la negler, men hu slutta ...
Bruke ikkje so mykje pengar på aktivitetar/kultur ol.
 
Veldig liten utgiftspost her. Eneste er vel mascara (180kr) og øyenbrynsblyant( 100kr) , og bodylotion. (300kr)
Så er godt under 2000 i året!
 
Jeg bruker altfor lite penger på sånt. Det blir bortprioritert for tiden.
 
Sminke/frisør er vel den største utgiften, men bruker ikke mye penger på det det. Går til frisøren et par ganger i året og da farger jeg gjerne og. Sminke kjøper jeg gjerne på tax free når vi er ute og reiser eller sender med ønskeliste når mamma er ute og reiser :)
 
Bruker dyre, men få produkter. Svært sjelden klipp, aldri behandlinger. Shampo og solkrem er sikkert størstedelen av budsjettet.
 
Frisør 1-2 ganger i året, ellers bare litt maskara. Har fått et pudder og en parfyme til litt for stiv pris to ganger nå, så spørs hvordan det skal gå når de nå blir tomme! Er jo avhengig nå! :p
 
Går en del penger til frisør og negler.
Har permanent make up på bryn og eyeliner så det fylles på 1gang i året.
Sminke bruker jeg en blanding av dyrt og billig.
 
Har litt HM sminke som er snart 5 år gammelt!! Haha. Det klør når jeg har det på!!!
Bruker ikke mye penger på sånt nei :)
 
Frisør, 3-4 ganger i året. Vokser legger/lår(mest i sommerhalvåret, tar fotpleie av og til. Kiropraktor for en nødvendig knekk (går kanskje ikke under egenpleie).

Ellers bruker jeg I.D Bare Minerals som sminke, og Exucviance hudpleieserie, så det blir vel noen tusenlapper i året der også.
 
bruker nesten ingenting, sminker meg så sjeldent at den går ut på dato lenge før jeg får brukt dem halvveis :p men kjøper dyrt når jeg kjøper, for har faste merker jeg kjøper av :p
 
Frisør to ganger i året, men kun klipp (ikke farging, striping osv). Bruker frisørshampo og -balsam, men kjøper på nett til gunstigere pris. Er allergisk og tåler ikke lenger noe annen sminke enn mascara, så sminkebudsjettet er meget begrenset. Bruker en mascara fra apoteket som er hypoallergen (har i tillegg tatovert eyeliner). Bruker ansiktsrens og tonic fra apoteket som jeg tåler og ellers parfyme som kjøpes på tax-free. Har aldri vært og satt på negler, formet bryn eller lignende. Budsjettet mitt tillater ikke det og det er ikke av de tingene jeg kan/vil prioritere. Fikser bryn enkelt selv og har fra naturen lange, mørke øyevipper.
 
Frisør max to ganger i året, og kanskje en femtilapp i gj.snitt i mnd i sminke og hårting. Bruker ikke mye :)
 
Back
Topp