Bruker du penger på egenpleie?

Sminke men veldig lite.
Går til frisøren innimellom, men det er sjelden. Klipper og farger som regel selv.
 
Bruker svært lite penger på slikt. Frisør en sjelden gang og litt sminke av og til.
 
Jeg kjøper regelmessig shampoo og sminke (gode merker), og er med frisøren flere ganger i året. Men det er sjelden jeg bruker penger på massasje, bryn, negler o.l.
 
Jeg bruker en del på hudpleie og liker og eksperimentere litt der.
Sminke går det vel litt på i løpet av et år også, men prøver å bruke opp det jeg har før jeg kjøper noe nytt.

Frisøren går jeg til bare to ganger i året, og neglene mine fikser jeg selv, så der bruker jeg ikke så mye penger.
 
Ja det gjør jeg. Akkurat kjøpt en hudpleieserie jeg ble anbefalt hos kicks. Angrer ikke et mikrosekund. Har bare brukt billigmerker før, men nå er jeg vel voksen og tar meg råd :D føler meg bra. Går til frisør 3-4 ganger årlig, kjøper frisørshampo. Bruker bare neglelakk, ikke mani- eller pedikyr.
 
Kjøper hårpleie på matbutikken og har billig sminke. Eneste som koster litt er foundationen min. Den er fra Mary Kay.
 
Svigermor har egen frisørsalong så der får jeg aldri lov til å betale uansett hvor hardt jeg prøver. Jeg får shampoo, balsam, kur og oljer til innkjøpspris så det koster ikke så mye mer enn i butikk. Neglelakk og mascara kjøper jeg på H&M når jeg trenger. Pudder kjøper jeg på blush.no, sånn mineralpudder :) så blir ikke allverdens i måneden :)
 
Satte på negler igår. Super fornøyd! Skal definitiv fortsette med det :)
 
Går til frisøren ca 3 ganger i året, bruker sminke daglig så bruker litt på det, bruker en blanding av dyrt og billig. Bruker hudkrem og annet, men av loreal, garnier osv. Men bruker frisørshampoo, passer på hvis det er salg på nett:) Negler og bryn ordner jeg selv :)
 
Går til frisøren 4-5 ganger i året, betaler ca 450kr per gang.
Vokser leger, lår og bikini annenhver mnd, av og til sjeldnere og det kommer på 900kr per gang.
Parfyme handler jeg på tax free så jeg kan kjøpe de dyre merkene billigere, sminke kjøper jeg på nettet. Neglene ordner jeg selv :) For meg er det viktig å ordne meg litt for å føle eg vell. Så bruker jeg body butter fra body shop, koster 180kr per mnd.

Skulle ønske jeg kunne ta meg råd vippe extensions men det får vente til jeg er ferdig utdannet og har fast jobb. Nå er jeg student :)
 
Bruker endel penger på sminke, men om jeg er ute å reiser så kjøper jeg inn masse på tax-free. Shampoo og balsam kjøper jeg på nett. Går vel til frisøren 1-3 ganger i året.
 
Vurderer å ta manikyr når jeg skal til syden i august. Har aldri gjort det før, så kunne tenke meg å prøve:)
 
Jobber som frisør så bruker lite penger på hårprodukter. Lå på sykehuset 2 uker etter fødsel, kjøpte shampoo og conditioner for første gang på 5 år :p
Eller bruker jeg nok litt mer på hudpleieprodukter.
Bruker også mineralsminke som koster litt
 
Jeg er til frisøren og farger klipper det 3-4 ganger i året.
Er noen ganger hos hudpleier og tar bryn, ansiktsrens osv men ønsker meg gavekort til dette til bursdagen.
Eller bruker jeg sminke fra glo minerals- men selv om den koster en del føler jeg også den er veldig dryg og varer lenge.
 
Bruke vel ikke så mye sminke så det varer jo en stund. Men kjøper bare kvalitetsmerker.
Ellers går jeg til hudpeleier og får ansiktsbehandling, farget vipper og bryn + vokset legger 1 gang i mnd..
 
Brukte litt sminke før, men ga opp. Enten gjør jeg det feil, bruker feile produkter, eller jeg bare er uheldig med genene mine og er et håpløst tilfelle.
 
Bruker veldig lite på behandlinger ute. Kun frisør egentlig. Ellers har jeg vel et normalt forbruk av sminke, kremer og andre produkter :)
 
Jeg bruker en god del penger på meg selv. Vokser underlivet hver 4. uke, og bøyer og farger vipper hver 6-8. uke i salong. Noen ganger ber jeg hun jeg går til gå over brynene mine også. Der kjøper jeg hudpleien min i tillegg. Den koster litt, men er drøy i bruk. På toppen av dette går jeg til frisøren 2-4 ganger i året (+stuss av lugg), samt kjøper shampo og balsam der.
 
Back
Topp