Bruker du briller eller linser?

Bruker du briller eller linser?

  • Briller

    Votes: 12 54,5%
  • Linser

    Votes: 11 50,0%
  • Ingenting

    Votes: 5 22,7%

  • Antall som har svart
    22
Bruker linser. Men bestilt meg briller idag
 
Brukt briller når jeg har sett tv siden jeg var 13. Etterhvert ble det brukt til kjøring. Syntes det ble plagsomt med årene, så anskaffet meg linser. Måneds, dags, døgn, ukes-linser, you name it. Sluttet da jeg fikk betennelse på øyet, turte ikke å bruke det mer, pluss at jeg slet med tørre øyne av linsene hele tiden. Gikk tilbake til å bruke briller kun til bilkjøring og tv-titting. Var egentlig befriende å slippe å "se" alle halvbekjente som jeg ikke ville tørrprate med. I vinter spanderte mannen meg laseroperasjon. Det var dritvondt, så selve operasjonen vil jeg ikke anbefale, men alt i alt var det vel verdt det å få nogenlunde godt syn igjen.
 
Bruker begge deler og kjøper hos Specsavers :)
 
Bruker briller, kjøpt hos optiker.
 
Bruker briller fra billige nettbutikker :)
 
Bruker svært skjelden briller. Har noen med +0,25 på ene øye. Men går bare med de om jeg blir sliten i hode ;)
 
Bruker begge deler, men mest linser. Briller kjøpt på Brilleland, linser kjøper jeg på nett fordi det er billigere.
 
Både og, nå en periode med bare briller. Kjøpt på specsavers.
Linser kjøper jeg litt her og der.
 
Har abbonement på månedslinser hos brilleland. Men jeg har også briller jeg bruker innimellom.
 
Linser normalt, briller innimellom og ved sykdom. Kjøper ved ulike nettsteder, ser etter tilbud. Bruker døgnlinser som sitter på 30 dager av gangen.
 
Briller hver dag. Har handlet de siste gangene på Kroghs Optikk. De er dyre, men jeg synes de har så mye kult. Og siden jeg ikke klarer å bruke linser vil jeg virkelig ha et par briller jeg digger :D
 
Back
Topp