Bruker du briller eller linser?

Bruker du briller eller linser?

  • Briller

    Votes: 12 54,5%
  • Linser

    Votes: 11 50,0%
  • Ingenting

    Votes: 5 22,7%

  • Antall som har svart
    22
Bruker linser til vanlig, men har briller på om natta, dvs sover ikke med linser og ser ikke en pøkk uten. ;)
 
Har kjørebriller/lesebriller/vondtihodetbriller. Kjøpes hos optiker. Synsam. :)
 
Bruker linser. Får de i posten, levert av optikeren.
 
Ingen av delene, enn så lenge
 
Bruker briller. Har brukt linser i mange, mange år tidligere, men måtte slutte fordi jeg produserer lite tårevæske grunnet annen sykdom og det dermed ble svært problematisk å ha på linser. Kjøper hos Brilleland.
 
Bruker helst bare linser. Kjøper hos lensit.

Har briller også, måtte bruke de ei ukes tid nå pga øyekatarr. De er kjøpt hos specsavers
 
Bruker linser til vanlig, men har briller på om natta, dvs sover ikke med linser og ser ikke en pøkk uten. ;)

Samme her. Nærsynt som en burugle i dagslys :p Linsene får jeg i posten fra Interoptik og brillene har jeg kjøpt på den lokale Interoptik.
 
Samme her. Nærsynt som en burugle i dagslys :p Linsene får jeg i posten fra Interoptik og brillene har jeg kjøpt på den lokale Interoptik.
Hehe... hoot hoot! :p Har også linser per post fra Interoptik. Innfatningen kjøpte jeg på Synsam og glassene på Interoptik. Får jo rabatt når man har linseavtale. Men de hadde ikke de innfatningene jeg ville ha.
 
Briller. Brukt briller siden jeg var 14 år.
Var i går og fikk sjekket synet, og må ha nye briller. Hadde en liten forandring på venstre øyet, men ikke så mye at det var noe jeg måtte bytte briller for. Men siden de jeg har er blitt så oppripet etter bruk i 2 år så trenges det nye.
 
Kjøpt de siste hos brilleland.
 
Bruker kun briller på jobb. Ellers bruker jeg de hvis jeg skal kjøre i mørket. Kjøpte på Interoptik mener jeg.
 
Briller kjøpes hos Specsavers, for de folka som jobber på Brilleland her har ikke tid til å hilse på meg når jeg kommer innom. De er for opptatt av å snakke med hverandre :p

Linser bestiller jeg fra lenson ;)
 
Både og. Briller kjøpes hos specsavers, linser bestiller jeg fra nett. (Hvor kan variere)
 
Back
Topp