Blemmer?

Tror det blir trigget av varmen ja.. Hvis det plager deg mye, så kan du jo dra til legen og høre om det går an å få noe for det:rolleyes:
 
Det er noe som kommer når man har vært for mye i sola (din hud har vært for mye i sola, vi er alle forskjellige). Huden tåler det ikke. Har hatt det i syden og ene eksen fikk det også.
Anbefaler solfaktor 30 og å ligge i skyggen. Får ikke farge like fort men det kommer sakte og sikkert. Og man utsetter huden for mindre farlige stråler.
 
Det kan kanskje være ett varme/svetteutslett, siden det også kom når du var varm inne på jobb? :)
 
Kan se ut som annengradsforbrenning!! Husk at det blir varmt, selv under klær også. Hvis du allerede er solbrent !!
 
Har nå begynt å få disse blemme andre steder på kroppen også, blandt annet på brystet, de kom første gang idag, på ett sted jeg ikke var solbrent. Var utrolig varmt på jobben min idag, over 32 grader inne og jeg holdt på å krepere..
vet ikke helt hva jeg skal gjøre [emoji30] ser ikke ut som at ventilasjonen på jobb blir fikset før over helgen heller..
 
Back
Topp