Ble dere sponset av besteforeldre når dere skulle kjøpe inn vogn, bilstol og andre større ting?

  • Trådstarter Moderator Nora
  • Opprettet
Vi fikk sponset deler av vogna av svigers og fikk penger til jul som vi kjøpte bilsete og stellebord for. Av mine foreldre fikk vi sponset seng og madrass :)
 
Kjøpte alt selv :)
Fikk derimot en vugge som har vært i familien i generasjoner og fast sparing hver måned til mini ❤️
 
fikk vogna av foreldrene mine og senga av svigerforeldrene :)
 
Svigemor ga oss 4000kr til vogn :D og hittil har vi fått mye klær av alle, vet st mine foreldre har sagt de vil sponse også, men ikke noe om hva og hvor mye enda :)
 
Vi måtte kjøpe alt selv :) Men i vinter så kjøpte mamma ny vogn til oss :)
 
Mine foreldre kjøpte både vogn og bilstol m/base til oss, og av svigers fikk vi mye "små-ting" som kom godt med:)
 
til første ble vi sponset med vogn og bilsete ja :) Men nr 2 og 3 har vi kjøpt alt inn selv.. Vi er jo så lure som har kvittet oss med alt mellom hvert barn :(
 
Pappa og stemor kjøpte vogn til oss, svigers donerte 10 000 øremerket til barneutstyr. Tror faktisk ikke vi brukte en krone selv før fødselen. Jeg var helt overveldet.
 
Mine foreldre kjøpte bilstol og tripp trapp stol med new born set. Svigermor kjøpte vognpose. Vogn kjøpte vi brukt. Resten kjøpte vi selv.
 
Back
Topp