Ble dere sponset av besteforeldre når dere skulle kjøpe inn vogn, bilstol og andre større ting?

  • Trådstarter Moderator Nora
  • Opprettet
Mamma og pappa kjøpte bilstolen. Av svigers fikk vi ekstra penger til jul (tror kanskje de følte litt på det at de ikke hadde gitt noe), de pengene brukte vi på TV. Ellers kjøpte vi alt selv.
 
Mine foreldre har kjøpt bilsete og base, mamman til samboer har kjøpt senga og pappan hans har laget lekegrind, resten har vi kjøpt selv :)
 
Ble sponset av stefaren min :)Fikk penger, og kjøpte litt forskjellig med de vi var heldige og fikk bilstoler av venninner av en kollega :)
 
Ja! Svigers ville kjøpe vogn, mine foreldre kjøpte bilstol.
 
Fikk vogn, bilstol, seng, tripp trapp stol og en god del penger av familie:) ellers fikk vi klær her og der:) rester har vi kjøpt selv:)
 
Vi har kjøpt alt selv med unntak av bilstol nr 2, den fikk vi av svigers:)
 
Sponset med barnevogn :) resten har vi arvet eller kjøpt brukt
 
Mamma og stefaren min kjøpte vogn. Mine svigerforeldre kjøpte seng og stellebord ( betalte for en tur på ikea, så ble mye småting også til ungen også)
 
Mine foreldre kjøper vogn til oss (første barnebarnet deres, de er helt i ekstase), eller sponser deler av vogna i allefall. Den koster jo litt og jeg har ikke hjerte til å be om så mye. Svigermor skal kjøpe blant annet bilstol til oss :)
 
Min mor har kjøpt sengesett, helseteppe, laken og dyne i gave til litt frøkna. Ingen sponsing såvidt meg kjent, men kommer til å ønske meg midler til vogn eller bilstol til bursdagen min istedenfor gave til meg :) Vi får heldigvis overta sprinkelseng fra min søster og arver noen klær derifra også :)
 
Ja, men nå er d over 6 år første gang så husker ikke hva vi fikk når, men svigermor har betalt bilstol og trille til lillesøster ihvertfall.
 
Fra mine foreldre fikk vi bilstol, babygym, dyne, sengesett og laken, og fra svigermor fikk vi vogn, og bæresele:) Hadde ikke forventa noen ting, så det frigjorde jo omtrent halve baby-budsjettet. Heldigvis, siden kjøleskap, komfyr og vaskemaskin bestemte seg for å ryke mens jeg var høygravid:p
 
Fikk vogn av pappa. Men det har mine søsken fått før til første barnet så da måtte vi å ;)

Ellers har di andre kjøpt diverse gaver til oss :)
 
Nope, ikkje ein tøddel!
Jentungen fekk riktig nok vogga til jul og tripp trapp til 1 års dagen av svigers, men da e jo jul og bursdag. Vogga hadde ikkje blitt kjøpt om ho ikkje hadde fått da i gave ;)
Ikkje fått nåke no når nr 2 kom heller, anna enn ein vanlig fødselsgave.
 
Back
Topp