Bivirkninger av Synarela, Gonal F, Ovitrelle og Lutinus

Brunette87

Forelsket i forumet
Hei!

Er det noen her som har brukt synarela, gonal f, ovitrelle og lutinus? Hva slags bivirkninger fikk dere av medisinen og hvor lenge varte det? Ble dere gravid med lang protokoll?
 
De bivirkningene her har hatt av medisiner er hodepiner og hetetokter...
Alltid hatt lang protokoll og blitt gravid noen ganger ja...
 
flere som har opplevd å få sår hals av synarela? sover dårligere, må tisse hele tiden, oppblåst og vektoppgang :/ og dette er bare på synarela. skrekk og gru.
 
Hei!

Er det noen her som har brukt synarela, gonal f, ovitrelle og lutinus? Hva slags bivirkninger fikk dere av medisinen og hvor lenge varte det? Ble dere gravid med lang protokoll?
Synarelle: vondt i hodet, svimmel og glemsk
Ovitrelle: ikke noe jeg kan huske
Lutinus: hm.. jo, hadde alle symptomer på å være gravid. Kan faktisk like gjerne være ovitrelle,men dette kom etter innsett og da jeg hadde begynt med lutinus.
 
Jeg gikk på alle de medisinene på mitt siste forsøk.
Ett år siden nå, men såvidt jeg husker var det kun litt hodeverk på synarela som plaget meg. Ja også i følge mannen var jeg veldig hormonell [emoji38]
Ble gravid (tross kun 4 egg, 1 inn og null på frys) og fødte en datter i mars.
 
Jeg går på synarela. Har veldig mye hodepine og utrulig muskelsmerter i nakken, korsryggen, skulder, beina.
 
Startet med andre nesesprayen nu og har hetetokter til de grader. Mannen sier det er kaldt, mens jeg må sove med åpen vindu pga. at jeg føler at jeg skal brenne opp. Vekta har også gått opp :/ noen som har gått opp i vekt under stimulering og ned igjen etter innsett? Og grusom hormonell i følge mannen.
 
Og hvor lenge er det vanlig å gå på disse medisinene på lang protokoll? Sånn gjennomsnittlig fra start til slutt
 
Og hvor lenge er det vanlig å gå på disse medisinene på lang protokoll? Sånn gjennomsnittlig fra start til slutt

Jeg går opp under et hvert forsøk.. Men har alltid gått ned igjen etter menstruasjon eller graviditet :) Har ikke gått opp så mye, 1-3 kg..

Jeg hadde 3 uker med nesespray, 13 dager med sprøyter og skulle egentlig hatt 2 uker med lutinus, men ble avbrutt pga OHSs. Så til sammen hadde jeg 5 uker med spray + sprøyter..

Men husket jeg riktig at du skal teste embryoene etter genfeil? Da får du vel ikke innsett med en gang, tar vel litt tid å teste dem?
 
Og hvor lenge er det vanlig å gå på disse medisinene på lang protokoll? Sånn gjennomsnittlig fra start til slutt
Synarella går du på helt til du har satt eggløsningssprøyta/hatt uttak ca. Følg alltid legens råd om hvor lenge du går.

Om det er skikkelig slitsomt kan du spørre om han kan foreskrive østrogenplaster for å ta bivirkningene fra synarella.
 
Skal snart starte opp med gonal f sprøytene, om noen dager nu da. 1-3 kg på synarela :/ ja skal genteste dem, så fra utakk til innsett går det 5 dager. Frusterende før og under mensen, el, tidligere pergo og nu synarela går jeg opp i vekt, men ned igjen etterpå. Så håper jeg går ned etter innsett da.
 
Noen som vet om synarela har vanndrivende effekt? Lurer nesten på om jeg må ta en graviditets test eller noe
 
Eneste bivirkning av synarela var hetetokter.. lutinus var det småkramper som avtok, men på slutten var det vondt å få dem inn rett å slett, så skal høre om det er noe annet man kan prøve nå når jeg er ferdig med hormonbehandling nr 2 :)
 
Startet med andre nesesprayen nu og har hetetokter til de grader. Mannen sier det er kaldt, mens jeg må sove med åpen vindu pga. at jeg føler at jeg skal brenne opp. Vekta har også gått opp :/ noen som har gått opp i vekt under stimulering og ned igjen etter innsett? Og grusom hormonell i følge mannen.

Jeg gikk opp i vekt under stimulering. Gubbeluren syns det var helt greit siden jeg gikk opp en bh størrelse..
 
Ser høy gravid ut med lutinus :/
 
Etter innsett ?

Eggfolliklene hvor de har hentet eggene dine fra fylles ned vann ett par dager før eller etter innsett. Gjør gjerne at man ser litt gravid ut ja...
Ja nu er mellom uttak og innsett da. Fikk beskjed om å begynne med lutinus flr innsett om noen dager. Helt forferdelig. Oppblåst bule mage :/
 
Back
Topp