Bivirkninger av Synarela, Gonal F, Ovitrelle og Lutinus

Det var det jeg mente, du kan bli oppblåst før innsett. Det legger seg vann i eggfolliklene de hentet egg fra
Ja ok. Og det går tilbake igjen?
 
Ja ok. Og det går tilbake igjen?
Oppblåst/forstørret buk er dessverre en av de vanlige bivirkningene til Lutinus. Så det er ikke sikkert den går tilbake. For min del gledet jeg meg ihjel til egguttak var overstått, for jeg hadde så store eggstokker og mye ubehag og følte jeg så gravid ut. Men det ble absolutt ikke bedre etterpå, (bortsett fra den veldig sprengende følelsen, som heldigvis er borte) og det regner jeg med er pga lutinus. Ellers er jeg kvalm, supervonde pupper, sliten og trøtt av lutinus, så egentlig alle de vanlige gravidsymptomene, som gjør en helt tullete i hodet.
Ovitrelle tror jeg ikke jeg kjente så mye til noen bivirkninger på.
 
Nu var symptomene hos meg ekte graviditet da. Noe lutinus og noe var ekte graviditet. :)
 
Eneste bivirkning av synarela var hetetokter.. lutinus var det småkramper som avtok, men på slutten var det vondt å få dem inn rett å slett, så skal høre om det er noe annet man kan prøve nå når jeg er ferdig med hormonbehandling nr 2 :)
Ja er faktisk sykt vondt å sette dem inn plutselig. Akkurat som om det ikke er plass.
 
Er du gravid? Gratulerer!! :)
Ja. Takk, og håper den klamrer seg fast i 9 mnd. ♥️ Aldri sett en graviditetstest bli så positiv så kjapt. Måtte ta flere tester da og alle sier det samme. Sto det kunne ta 3-5 min før prøverresultatet ble synlig, tok maks 10 sek. Strimmel og digital. ❤️
 
Last edited:
Ja. Takk, og håper den klamrer seg fast i 9 mnd. ♥️ Aldri sett en graviditetstest bli så positiv så kjapt. Måtte ta flere tester da og alle sier det samme. Sto det kunne ta 3-5 min før prøverresultatet ble synlig, tok maks 10 sek. Strimmel og digital. ❤️

Utrolig, ja, håper den klamrer seg fast :) Ja, er gøy å ta tester når de endelig blir positive!!

Merket også to dager før jeg fikk positiv test at det ble mye trangere når jeg satt inn lutinus.
 
Hurra!!! Gratulerer så mye med det! :) :)
Jeg bare SER gravid ut! Eller...håper selvfølgelig at jeg blir er det, men fortsatt 9 dager til test, så tar ingen gleder på forskudd

Takk :Heartred Tenker at hvis det er meningen, så går det bra. Dagen før testdag forsvant alle symptomer, så tenkte det verste. Også hadde jeg det ivf mener er festeblødning. Men så langt alt vel. :smiley-angelic001 Hadde alle symptomene på lutinus og mere til, og det er visst positivt da. Legen sa allerede før jeg tok testen, at jeg er gravid. Hun bare visste det. Jeg har hatt en god magefølelse siden dag 1 da.

Vent til testdag før du tar testen, det gjorde jeg, da var den kjempe positiv. Tar man den for tidlig, kan den bli negativ og det er en nedtur.
 
Utrolig, ja, håper den klamrer seg fast :) Ja, er gøy å ta tester når de endelig blir positive!!

Merket også to dager før jeg fikk positiv test at det ble mye trangere når jeg satt inn lutinus.
Ja sliter veldig med å få inn lutinus, men men. Satser på at alt er verdt det. Spennende og skummelt på engang. Tatt både graviditets tester blp. Håper ultralyden blir like positiv.
 
Hei☺️ jeg gjorde litt feil når jeg tok sprøyta/gonal f. Og slapp opp når nålen var inne i magen.. Det ser ikke ut til at det kom noe blod inn. Det står ikke noe om hva som skjer om man gjør feil.. Vet du noe om det? Er hele greia ødelagt?
 
Back
Topp