Bina prøver på nr 2

Synes jeg kan se en svak strek på bildene. Ny test i morgen om ikke tr kommer først. Vært kvalm i hele dag. Masse murring og vond korsrygg.
 
Æsj klarte ikke se noe der nei :-(

Men er jo tatt på kvelden, så forhåpentligvis i morra :)
 
Tanta har ihvertfall ikke kommet enda. Men er nok på plass i morgen tenker jeg.
Gidder ikke teste så jeg sparer heller testene til senere.
Ikke lenge til forsamtale på riksen heller. Blir spennende å se når vi kommer i gang med forsøk. Regner ikke med vi får det til før på ny året. Men da har vi noe å se frem til iallefall.
 
Synes jeg skimtet noe på det andre bildet ditt - men kan like gjerne være innbilning..
Krysser fingrene for at tr holder seg godt unna! ♡
 
Var så sikker på at det hadde gått denne gangen . Med symptomer og hele greia.
Men nok en gang kom den stygge jævla tanta .
 
Nei, så kjedelig :(
Sender deg en klem ♡
 
Cd 9 og nå begynner jeg å blø igjen ?mensen forsvant på cd 6 men nå er dritt en tilbake igjen. Hva i svarteliste skjer med kroppen min? Har tatt tester før ikm og etter. Negative. Håper ikke jeg skal drive å blø i en evighet
 
Hva i alle dager er det som skjer?
Jeg tok en test bare for moro skyld. Og dette ser jeg etter fristen.
5a592d6aa26f7c277697a5c70ea41133
 
Å, Bina! Hva er det jeg ser? :D Hvor lenge etter fristen så du på den? Den der kan umulig være falsk!! ❤
 
Å, Bina! Hva er det jeg ser? :D Hvor lenge etter fristen så du på den? Den der kan umulig være falsk!! ❤
Jeg tok den. La den fra meg på badet mens jeg pusset tennene til mini. Gikk for å lese bok. Så kan ha gått 20 min eller noe. Da jeg gikk fra badet så var det ikke noe på den.
Men den er jo kjempe sterk. Må ta en ny i morgen tidlig.
 
Om dette stemmer så er jeg 5+2 uker på vei. aner ikke hvordan det ender, om det er noe i livmora eller om det på nytt har satt seg på feil sted.
Det som bekymrer meg mest er at jeg drakk i helga. var på julebord med jobben på lørdag. tok jo en test på fredag som jeg kastet etter noen min. så synes det er veldig rart at testen er så klar og sterk i dag. men jeg da jeg tok denne i kveld, så var det ganske utvannet urin. men jeg har jo uansett gått og kjent på symptomer hele tiden. de har ikke gitt seg. og jeg er kvalm og trøtt hele tiden. alt smaker dritt og lukta er også helt rar.
lurer på om jeg må lete etter testen fra fredag, se om det er noe på den.
 
Må bare skrive ned når jeg kommer på ting som kan være greit å huske til senere.
Cd 10 eller 5+3 ?hvem vet.
Blødningen har gitt deg er bare rosa når jeg tørker meg. Har murringer i magen . Har egentlig hatt det hele tiden når jeg tenker meg om. Var rolig i helgen men kom tilbake etter sex. I går og i dag har jeg hatt disse murringene.
Lørdag kjente jeg kvalmen kom. Men trodde det var pga tapasen på julebordet. Drakk jo litt også .
Og i dag har jeg vært kvalm siden jeg sto opp. Ikke klart å få i meg mat heller. Bekkenet er kranglete og korsryggen verker.
Ringer legen i morgen jeg.
 
051cd274f38e20760887ca35eef16aff
tatt på morgen urin. Ser ganske så negativ ut. Tror jeg ikke kommet til å bruke disse testene noen gang igjen når man kan få en så sterk strek og det er falskt svar.
 
Oi wow, det var helt sykt! :eek: Så sterk i går og negativ i dag :/
 
Back
Topp