Bina prøver på nr 2

Nå ser det ut som hun er på vei.
Jeg er i dårlig humør trøtt vondt i hodet. Og smertene er her og jeg småblør. Eller er vel kanskje mer spotting.
 
Så bra ringebrevet er kommet :D Håper du snart får vite om lap også. Kjedelig å gå sånn og vente!
 
273ade503a501c4b1e02490d00bc4db9
hvis det ikke blir noen spire ut av dette her så vet ikke jeg altså. Da er det seriøst noe galt med oss begge.
Blir aksjer hverdag til etter el.
 
273ade503a501c4b1e02490d00bc4db9
hvis det ikke blir noen spire ut av dette her så vet ikke jeg altså. Da er det seriøst noe galt med oss begge.
Blir aksjer hverdag til etter el.
Krysser alt jeg har!
 
Vært fraværende her. Egentlig så har jeg hatt nok å drive med i det siste. Og det er godt for da glemmer jeg symptomjakten.

Men i dag er jeg 8 dpo. Tror jeg er det iallefall.
Har begynt å kjenne på litt symptomer igjen. Men det er de vanlige dpo symptomene.
Ømme pupper murring kviser osv.
Men puppene blir ømmere og ømmere for hver dag. I går så var det så vondt da jeg tok av bhen. Det strålte i puppene. Pleier ikke å ha så ømme pupper som det. Den ene brystvorta har vært sår og øm siden el . Men begynt å roe seg ned.
Har tappetafset litt forsiktig også. Vet det ikke skal gjøres med kjent veldig forsiktig.
Tappen er veldig høyt oppe. Jeg får så vidt tak i den. Den er litt bakovervendt og kjennes myk ut. Nå er jeg ganske spent på hva testen sier om 4 dager.
Krysser fingrene max.
 
Da har testingen startet for min del. Tok en på lørdag. Den var blanda. Tatt en i dagtid også 10 dpo. Ser en skygge etter testen er tørket. Håper dette utvikler seg i riktig retning.

I tillegg så er jeg uggen og kvalm. Eier ikke energi er skjerpe trøtt hele tiden. Ømme pupper stikking og murring i magen. Kjempe oppblåst .
 
Å, så spennende!! Håper den blir sterkere :D
 
Jaa:D tar en ny til onsdag tenker jeg. Har bare 3 tester igjen.
Måtte ringe mannen. Men alt han sa var. Det har jeg hørt før. Haha.
Men det kan være en lurestrek.
Haha, mannfolk :p Forhåpentligvis er det ingen lurestrek denne gangen! SOM jeg håper for deg og gleder meg til onsdag :D
 
Gleder meg til onsdag selv. Og gruer meg . Best at vi har fått det til på egenhånd.
Ja, det hadde definitivt vært godt å få det til på egenhånd. Jeg krysser fingrene for deg ❤ Symptomene du har virker jo også veldig lovende.
 
Så spennende Bina! Jeg ser noe! Håper virkelig at det er ny spire på gang! Nå er det DIN tur!
 
Ja, det hadde definitivt vært godt å få det til på egenhånd. Jeg krysser fingrene for deg ❤ Symptomene du har virker jo også veldig lovende.
Håper det :) kroppen har lurt meg før. Så jeg er ikke overbevist før jeg har to klare streker på testen.
 
Back
Topp