Bilsikring. Er dette greit?

Ikke greit, der vi bodde før tok det max 2min med bil, jeg pleide å gå for å levere og hente, men hvis mannen var hjemme og vi skulle i butikk osv etter levering, så tok vi bilen vi sikra alltid ungene. Mannen som liksom skal være min svigerfar kjefta oss ned fordi vi nekta å hente guttungen uten sete, bare fordi han ville være med å hente. Sta som vi var parkerte vi bilen og gikk ned alene , svigerfar sikret også toåringen forovervendt i passasjersetet foran, når han skulle være barnevakt engang. Da ble jeg paff og han fikk det høre det. Heldigvis har vi ikle kontakt med svigerfar lenger av en hel del årsaker haha. Uff. Ja til sikring i bil uansett hvor langt man skal.
 
Sikrer alltid. Sjølv om man "skal bare" 1 min borti vegen så kan det skje ulykker. Man har heller ingen garanti for kven andre som er ute og kjører..
 
Sikrer alltid.. Kan hende jeg "glemmer" bilbeltet selv om jeg kjører 20 m til postkassen i egen innkjørsel (der man kjører type 10 km/t, og ikke møter en eneste bil :p), og så tar på meg beltet før jeg kjører videre...
Men ellers, er det langt nok til å KJØRE, er det langt nok til at det kan skje ulykker..
Sikrer alltid barna i bil, selv om jeg kjører i kun 50 sek.. Har på belte selv også, da.
Plutselig kommer det en dritt i 100 og kjører deg i siden. Det kan skje selv om du kjører i 1 min i 50..
 
Barna må sikres, selv om bilen står stasjonær for min del.
 
Back
Topp