Bevegelser og spark?

I dag er jeg 16+4 og en venninne kjente tydelig at det var baby som ga en liten dult når hun holdt på magen min, begge vi to skvatt litt samtidig «kjente du det?!»[emoji23][emoji7]
 
Blir imponert hvor mange som vett hvor morkaken ligger. Var på tul i uke 9 men fikk ikke info om morkaken så regner med det var tidlig, så aner ikke...
Var på TUL i uke 14, og ordinær i uke 18+5 fikk vite det da. Jeg spurte også da, siden jeg ville vite det
 
Lurer på om jeg kanskje kjente babyen sparke [emoji7] som om det var en luftboble som brukte litt lengre tid på å sprekke enn en såpeboble [emoji28][emoji7]

Er ikke sikker da jeg er førstegangs, men ikke noe jeg har kjent på den måten før [emoji28][emoji28]
 
Lurer på om jeg kanskje kjente babyen sparke [emoji7] som om det var en luftboble som brukte litt lengre tid på å sprekke enn en såpeboble [emoji28][emoji7]

Er ikke sikker da jeg er førstegangs, men ikke noe jeg har kjent på den måten før [emoji28][emoji28]

17+3 forresten [emoji173]️
 
Nå er jeg hvertfall ikke i tvil lenger! Kjenner daglig liv både fra utsiden og innsiden[emoji7] Bare noen smådult, men kjenner det nesten hver gang jeg sitter stille i sofaen, ligger i sengen eller kjører bil[emoji28] 17+0 i dag og har kjent det siden 16+4
 
Igår og idag har jeg faktisk kjent noen små dult som jeg er ganske sikker på er babyen :love7
15+4 idag.
 
Herreguuud, jeg kan se sparkene fra utsiden nå:love7 blir helt forelsket!!:Heartbigred
 
Herreguuud, jeg kjenner ingenting og jeg har TO inni der [emoji23] Den morkaka må være enorm. Er 17+1 i dag.
 
Jeg tror jeg kanskje har kjent noe de siste dagene men er ikke sikker. Når jeg legger hånden på så kan jeg kjenne noe liksom. Det samsvarer iallefall med hvor han ligger. Men som førstegangs så vet man jo ikke helt. Er 17+1 nå.
 
Herreguuud, jeg kjenner ingenting og jeg har TO inni der [emoji23] Den morkaka må være enorm. Er 17+1 i dag.

Kjenner heller ingenting selv om de er to[emoji85] og tv1 har morkaka bak, så bør kjenne noe veldig veldig snart. Tar sikkert lenger tid med tv2 som har morkaka foran.. men venter utålmodig i disse dager[emoji23] 16+4
 
Har kjent liv i 1-2 uker nå, men veldig sporadisk. Er 19 uker nå. Mitt 3 svangerskap.
 
16+5 kjenner daglig liv :) morkaken foran
 
Jeg kjente bobler og lett bevegelse i uke 14. Tydeligere i uke 16, og 17+3 kunne pappaen kjenne spark på utsiden. Disse ukene+dagene var før jeg ble flyttet 5 dager tilbake på OUL (fra 19+5 til 19+0).

Nå (19+4) er det et og annet spark jevnlig i løpet av dagen, og MASSE aktivitet på morgenen og kvelden! Ser sparkene fra utsiden <3
 
Kjenner det litt sporadisk, noen dager kjenner jeg det litt tydeligere andre dager ikke [emoji5] ikke kunne kjent noe på utsiden enda [emoji28]

19+1 nå [emoji5]
 
Back
Topp