Bevegelser og spark?

Smule

Elsker forumet
Mange som har begynt å kjenne spark og bevegelser nå? :)
Har vært litt usikker på om det har vært babyen, tarmen eller hva..
Men denne uken er det ikke lenger tvil:love7
Deilig å kjenne at den lille gir bekreftelser på at den koser seg der inne:Heartpink

Når kjente dere noe for første gang?

Jeg er i uke 17 og først denne uken jeg har kjent noe.
Dette er mitt 4.svangerskap, husker ikke når jeg kjente det med de andre :knegg:
 
Mitt andre svangerskap, kjenner ingen ting enda 14+6. Gleder meg til å kjenne! Har morkaken foran denne gangen også og regner ikke med å kjenne noe før i uke 17-18 som sist :)
 
Mitt andre svangerskap, kjenner ingen ting enda 14+6. Gleder meg til å kjenne! Har morkaken foran denne gangen også og regner ikke med å kjenne noe før i uke 17-18 som sist :)

Nei, da kan det fort ta litt tid :( men det kommer nok tidsnok for det :) aldri opplevd å ha morkaken foran, så har ingen egne erfaringer med det. Men siden du hadde det sist også, så veit du jo hvordan det er :)
 
Mitt andre svangerskap, kjenner ingen ting enda 14+6. Gleder meg til å kjenne! Har morkaken foran denne gangen også og regner ikke med å kjenne noe før i uke 17-18 som sist :)
Har også morkaka foran, men tror jeg har kjent noe siden uke 16 ca. Minner i hvert fall veldig om bevegelsene jeg husker fra jeg gikk gravid med førstemann:)
 
Jeg aner ikke om jeg har kjent noe eller bare innbiller meg litt [emoji28] men tror ikke det, da jeg er førstegangs og har morkaken på fremre livmorvegg. Satser på at jordmora kan høre hjertelyden neste onsdag på jordmortime og at jeg kanskje begynner å kjenne noe videre [emoji2]
 
Har kjent masse bevegelse den siste uken. Har morkaken på bakveggen, så det gjør det jo litt enklere. Er 14+3 med mitt 5 barn[emoji4]
 
Siste uken har jeg ikke vært i tvil, så ble ca. 17 uker for jeg var sikker på at det var babyen :)
Er mitt tredje svangerskap og husker ikke når jeg kjente med de to andre
 
Har ikke kjent noe enda, er 14+6 idag.. sist kjente jeg liv 17+3, så jeg gleder meg!! Kjenner jo litt av og til som jeg lurer litt på, men ingenting jeg er sikker på :p
 
Mistenker at morkaka er foran, for kjenner bare litt kiling i ny og ne. 17 uker i morgen og kjente det mye tidligere med de andre to :p Godt det bare er to uker til OUL ❤️
 
Jeg er 14+1 og tror jeg har kjent noe de siste dagene, men er ikke sikker:think005 min tredje graviditet, med nr 1 kjente jeg i uke 17 og nr.2 i uke 16. Veldig spennende tid dette:):)
 
Jeg er ganske sikker på at det er smådult jeg har kjent siste uken! Håper det hvertfall, aldri hatt så mye rare rykk der nede i magen, kjennes ut som kraftig lemus, men kjenner ingenting på utsiden[emoji28] Gleder meg til kraftige spark nå[emoji7] 16+3 i dag
 
Blir imponert hvor mange som vett hvor morkaken ligger. Var på tul i uke 9 men fikk ikke info om morkaken så regner med det var tidlig, så aner ikke...
 
Blir imponert hvor mange som vett hvor morkaken ligger. Var på tul i uke 9 men fikk ikke info om morkaken så regner med det var tidlig, så aner ikke...

Jeg var på TUL i uke 12 og 13, derfor jeg vet hvor morkaken ligger [emoji5]
 
Blir imponert hvor mange som vett hvor morkaken ligger. Var på tul i uke 9 men fikk ikke info om morkaken så regner med det var tidlig, så aner ikke...
Var på TUL i uke 13, han fortalte meg da at morkaken var bak :)
Ingen som vet det med mindre de har hatt ultralyd ;)
 
Back
Topp