Bestemt navn?

Pepperpop

Betatt av forumet
mulig dere har en sånn tråd på hemmelig, men jeg er ikke der. Så er det mange som har bestemt navn?
 
Har tre gutter fra før, men har nå ny samboer som vil oppkalle etter en spesiell person i nær familie.. Ikke ett navn jeg ville valgt i det hele tatt, men venner meg nok til det.. Jentenavn har vi ikke tenkt på enda. Vet ikkje kjønn før om en uke [emoji4]
 
Vi har ikke bestemt oss, men tuller en del med navn og kommer med noen seriøse innimellom. Har noe få favoritter. Vi må ha et jentenavn og et guttenavn. Har hatt et jentenavn vi har vært enige om i mange år, men så har en tremenning fått det navnet nå som gjør at vi ikke velger det alikevel da vi har en del med dem å gjøre.
 
Har tre gutter fra før, men har nå ny samboer som vil oppkalle etter en spesiell person i nær familie.. Ikke ett navn jeg ville valgt i det hele tatt, men venner meg nok til det.. Jentenavn har vi ikke tenkt på enda. Vet ikkje kjønn før om en uke [emoji4]
Hva med å vri på navnet litt? Gjør Hermod til Henrik eller Rangvald til Roger e.l.?

Vi har kalt opp etter to stk og ene navnet måtte vi vri på pga veldig dårlige assosiasjoner til en anen person med samme navn...
 
Vi har vært prøvere i 3,5 år etter en dødfødsel av en jente, så hatt et guttenavn klar i over 4 år, så vi er overlykkelige over å endelig få brukt det!! :) det var aldri noen diskusjon eller tvil etter vi fant det navnet :)
 
Vi har et guttenavn og et jentenavn vi er sånn høvelig enige om:p
 
Hei, jeg vil gjerne ha noen gode forslag til guttenavn :) Vi hadde jente navnet klart, men når Ul viste gutt så måtte vi virkelig gå i tenkeboksen! Synes Brage, Snorre, Jacob, Mathias er fine navn, men ingen føles helt rikige.. Må ha litt flere alternativer
 
Hei, jeg vil gjerne ha noen gode forslag til guttenavn :) Vi hadde jente navnet klart, men når Ul viste gutt så måtte vi virkelig gå i tenkeboksen! Synes Brage, Snorre, Jacob, Mathias er fine navn, men ingen føles helt rikige.. Må ha litt flere alternativer
Hva slags type navn liker du da?:) litt moderne, gode gamle navn osv?
 
Hva slags type navn liker du da?:) litt moderne, gode gamle navn osv?
Liker egentlig mange vanlige navn, feks Henrik, men det heter sønnen tilenvenninne som ble født i februar.. Ikke såå glad i moderne trend-navn, men det kommer selvsagt an på. Ellers litt sånn gamle norske/norrøne navn som Brage, Snorre o.l
 
Liker egentlig mange vanlige navn, feks Henrik, men det heter sønnen tilenvenninne som ble født i februar.. Ikke såå glad i moderne trend-navn, men det kommer selvsagt an på. Ellers litt sånn gamle norske/norrøne navn som Brage, Snorre o.l
Jeg kan ramse opp navn på folk rundt meg hvertfall, når jeg skal tenke meg frem til navn så står det helt stille :p
Max, matheo, milian, Dennis, Anton, Liam, Nicolay, Mads, og der...stoppet det :hilarious:
 
Hei, jeg vil gjerne ha noen gode forslag til guttenavn :) Vi hadde jente navnet klart, men når Ul viste gutt så måtte vi virkelig gå i tenkeboksen! Synes Brage, Snorre, Jacob, Mathias er fine navn, men ingen føles helt rikige.. Må ha litt flere alternativer
Herman
Olav
Samuel
Milan
Fredrik
Ulrikk
Olivier
Rafael
Kristoffer
Markus
Tobias
Trym
Troy
Scott
Jonas
 
Back
Topp