Bestemt navn?

Hei, jeg vil gjerne ha noen gode forslag til guttenavn :) Vi hadde jente navnet klart, men når Ul viste gutt så måtte vi virkelig gå i tenkeboksen! Synes Brage, Snorre, Jacob, Mathias er fine navn, men ingen føles helt rikige.. Må ha litt flere alternativer
Matheo, Kasper, Trym, Jonas, Konrad, Isak, oliver, William, Lukas, leander.
Og der kom jeg ikke på flere:p
 
Jeg kan ramse opp navn på folk rundt meg hvertfall, når jeg skal tenke meg frem til navn så står det helt stille :p
Max, matheo, milian, Dennis, Anton, Liam, Nicolay, Mads, og der...stoppet det :hilarious:
haha, ja, vanskelig å komme på, men absolutt noen alternativer her:)
 
Vi ser bare på norrøne navn. På guttenavn har vi følgende liste akkurat nå:
Sigmar
Magnor
Elstein
Eljar
Arin
Andor
Alrik
Alrek
Hogne
Viljar
Alvir
Hedin
Eldrim

På jentenavn-lista har vi:
Øyvor
Eivor
Øyrun
Eirun/Eirunn
Vilgun
Solunn
Sigunn
Eydis
Eiril/Eirill
Eril
Eira
Iril
Eila

Folk må gjerne la seg inspirere av disse om de vil.
 
Jeg har 2 sterke kandidater et jente og et guttenavn. Vet ikke hva mannen min syntes, men jente navnet jeg leker litt med er Cassandra og guttenavnet er Leon. Men kan jo hende det endrer seg lengre uti svangerskapet og når jeg faktisk får vite kjønnet om ei uke :)

Hadde et favoritt navn på første Berta før jeg fikk vite kjønnet, men hun passet ikke det navnet i magen etter jeg fikk vite hva hun var. Da lekte jeg med navnet Leah, men hun heter Celine. Og er absolutt ingen Leah. Er kun Celine som virkelig passer.
 
Vi har bare ett navn på listen og det er et jentenavn. Tul hadde proffesjonell gjetting at det er jente. Det vil bli bekreftet om ca 1 uke.
Og er det forsatt jente på oul så blir det MIA
 
Back
Topp