Barnevogn

Emani82

Elsker forumet
Hvordan barnevogn har dere lyst på? Hvorfor den? Bildet? ;)
 
Skriver for å se:)
 
Jeg skal ha en sort Simo kombi, synes den er så fiiin.. Det har jeg bestemt meg for for evigheter siden. Samboeren vet det ikke da, men det er den vi skal ha. Han kan bare glemme å komme med andre forslag emoticon
 
IdaK skrev:
Vi har Emmaljunga Mondial Duo i white croc til datteren vår, og anbefaler den lett til andre! Det er en nydelig vogn (vi får så mange komplimenter for den), den er praktisk og romslig!

Link til bilde:

http://strollersandprams.com/strollers/image/4843/stroller.jpg

vi har også denne bare i svart. Kjempefornøyd :)




 
Vi har en Emmaljunga Edge Duo til gutten vår, og vi er strålende fornøyde med den. Det blir til at vi bruker den til nestemann også. Bagen er stor og kan brukes lenge, noe som var praktisk siden gutten vår lå 2-3 cm over snittet i lengden i babytida.
I tillegg har vogna helt utrolig mange praktiske finesser, og ikke minst er det 4 hjul - noe jeg synes er et must.
 
emmaljunga smart eller edge! love it!!
 
Vi har brio go til guttungen, og kommer til å ha den til neste mann også, er kjempe fornøyd. Men tror nok vi vil ha en søskenvogn også, om spira sitter snart, og da tror jeg vi vil ha Phil and Teds.


 
Her blir det å bruke ei av de vognene jeg allerede har.
Har ei Emmaljunga duo edge i celeb cream leathrette, med classic chrome understell(det med hvit på hjulene). Vognen er ny fra Desember og bagdelen brukt litt i vinter og sportsdelen 3-4korte turer.
Og så kommer jeg til å bruke mi flott Simo duo brun 2009modell. Helt strøken. Kommer til å kjøpe ei billig søskenvogn som jeg kan bruke når jeg skal hente/levere barna i barnehagen og ellers når jeg skal ut med begge de to minste.
 
Har ikke tenkt på det.
Forrige gang hadde jeg BRIO og var fornøyd med det...
Tør ikke tenke så mye på sånnt enda.
 
Jeg vil ha Simo Kombi. Før ville jeg ha den i brunt eller limited edition. Brunt og turkis.
Men nå har jeg falt litt for den grå :)
 
Kakken skrev:
Jeg vil ha Simo Kombi. Før ville jeg ha den i brunt eller limited edition. Brunt og turkis.
Men nå har jeg falt litt for den grå :)

Den grå er kjempe fin. :) Så ei som var å trilla ei grå Simo vogn i dag. Fikk lyst på, men kan ikke kjøpe flere vogner.
 
Jeg har ikke sett meg ut en spesiell vogn, men den må være lett og ikke ha faste hjul. Hjulene må kunne snurres 360 grader slik at man slipper å tøfte vognen hver gang man endrer retning.
 
Jeg hadde bestemt meg lenge før jeg fikk jenta mi at jeg skulle ha Simo kombi. Den er stor, romslig og ikke minst norsk. Den er god å kjøre å da. Og så kjøpte vi en vogn til. En tfk. Den er god den!! Til og med samboeren min liker den godt. Vi har fremdeles begge to og kommer til å ha dem begge to også. Simo vogna står alltid hjemme og er den vogna vi triller tur hjemme med. Tfk vogna står alltid i bilen og den er mye lettere å trille og mye lettere å løfte inn og ut av bilen.
 
ønsker4mann skrev:
Kakken skrev:
Jeg vil ha Simo Kombi. Før ville jeg ha den i brunt eller limited edition. Brunt og turkis.
Men nå har jeg falt litt for den grå :)

Den grå er kjempe fin. :) Så ei som var å trilla ei grå Simo vogn i dag. Fikk lyst på, men kan ikke kjøpe flere vogner.

Hihi... Nei, fort gjort å få vogndilla har jeg skjønt ;)
 


Denne har jeg lyst på ;) Emmaljunga Edge Duo... Hatt lyst på denne i ett par år nå :)
 
Kakken skrev:
ønsker4mann skrev:
Kakken skrev:
Jeg vil ha Simo Kombi. Før ville jeg ha den i brunt eller limited edition. Brunt og turkis.
Men nå har jeg falt litt for den grå :)

Den grå er kjempe fin. :) Så ei som var å trilla ei grå Simo vogn i dag. Fikk lyst på, men kan ikke kjøpe flere vogner.

Hihi... Nei, fort gjort å få vogndilla har jeg skjønt ;)

Ja, huff skremmende fort. Har hatt over 16 vogner til minste jenta mi, og hun er 19mnd. Ikke alle på en gang. I skrivende stund har jeg Emmaljunga duo edge, Simo duo, Simo sportstrille og jeg får ei simo snart til å ha i barnehagen.
Simo sportstrillen skal jeg selge da.
 
har en mountain buggy urban jungel 08-09 versjon. han har akkuratt blitt satt over i sportsdelen då bagen gav han lite rom for å sprelle uten å smelle hodet i hode"kanten"
Elsker vognen, god å trille, slipep å løfte vognen for hver sving, kun når jeg skal av og på bussen, opp trapper eller opp på fortauet... 
 
Imogene skrev:
Vi har en Emmaljunga Edge Duo til gutten vår, og vi er strålende fornøyde med den. Det blir til at vi bruker den til nestemann også. Bagen er stor og kan brukes lenge, noe som var praktisk siden gutten vår lå 2-3 cm over snittet i lengden i babytida.
I tillegg har vogna helt utrolig mange praktiske finesser, og ikke minst er det 4 hjul - noe jeg synes er et must.



Næmmen, henger du her? :-) Vi har også denne vogna. I samme farger som Imogene også :-) og beholder den til nestemann. :-)
 
Back
Topp