Barnehageplass

Okei. Da tviler jeg sterkt på at det blir noen plass altså! Har belaga oss på å gå ulønna da. Fint å være hjemme lengre syns jeg. Men hardt å ha en inntekt så mange måneder
 
Okei. Da tviler jeg sterkt på at det blir noen plass altså! Har belaga oss på å gå ulønna da. Fint å være hjemme lengre syns jeg. Men hardt å ha en inntekt så mange måneder
Du, hørte i dag to venninner med desemberbarn har fått plass! På 2.ønske sitt. Så det er håp! Men, får se..
 
Okei. Da tviler jeg sterkt på at det blir noen plass altså! Har belaga oss på å gå ulønna da. Fint å være hjemme lengre syns jeg. Men hardt å ha en inntekt så mange måneder
Ja, det med inntekten kjente vi og veldig på.
 
Har desemberbarna krav på plass fra august 2019 om de ikke får plass i år?
Ja, iallefall det svaret jeg fikk, for da er de 1 år. Iflg regelverket stemmer jo det og.
 
Vi har avdragsfrihet ut året og sparer de pengene til bruk de månedene jeg skal være hjemme så for vår del går det egentlig veldig fint :) Vi ligger så godt an på lånet at vi vil ikke merke avdragsfriheten.
Skjønner, det er sikkert lurt og god måte å gjøre det på om det passer for dere. :happy:
Kan jeg spørre, hva mener du med at dere ligger så godt an på lånet ?:happy:
 
Vi søkte før 1.mars om å få plass fra Januar 2019. Fikk plass fra 10.desember 2018 :) Har søsken i samme bhg. Veldig lettet. Håper det ordner seg. Her kommer de ledige plasser ut igjen og man får mulighet til å søke på nytt.
 
Vi søkte før 1.mars om å få plass fra Januar 2019. Fikk plass fra 10.desember 2018 :) Har søsken i samme bhg. Veldig lettet. Håper det ordner seg. Her kommer de ledige plasser ut igjen og man får mulighet til å søke på nytt.

Hvilken kommune er dette?
 
Vi har plass fra slutten av august. Var på bli kjent dag sist uke og fikk kjempe godt inntrykk av barnehagen. Skal på tilvenning i oktober så satser vi på at han begynner så smått fra november av [emoji3]
 
Back
Topp