Babypakker - erfaringer

Isbjørnungen

Flørter med forumet
*Aprilbaby 2018*
Funderer på å hente ut babypakker (Rema, Kiwi, Apotek1), men ser at alle (forståelig nok) krever registrering og mulighet til å kunne sende ut reklame. Kan jo alltids avregistrere etterpå, men kjenner jeg meg selv rett tar det ihvertfall noen måneder før jeg får meg til å gjøre det :wacky:

Hva er deres erfaringer? Var innholdet i pakkene verdt all reklamen?
 
Igrunnen ikke fått mye reklame som følge av dem synes jeg.
 
Fikk aldri noe reklame fra noen av de [emoji14] hehe.. fødte i 2016, og skal bestille for neste nå :)
 
Jeg har heller ikke fått reklame, og pakkene var veldig greie! Som førstegangs var det en fin måte å få testa ut de ulike produktene. Innholdsmessig likte jeg best apotek1 for der var det så mye ulikt, men lillego sin med stelleveske er den med flest produkter jeg faktisk har tatt i bruk til frøkna. Lillego bleiene har annet innerstoff som er litt stivt på en måte, i str 1 og 2, men fra str 3 bleiene og opp er de helt supre! Stelleveska er i bruk nesten daglig.
 
Eneste «reklamen» jeg fikk var at jeg ble oppringt av selger av foreldre og barn og noen Mail fra liberoklubben
 
Eneste «reklamen» her tror jeg må være at Kiwi sender ut bursdagspakke man kan hente gratis før hver bursdag. Og den er i grunnen veldig fin, med ballonger, servietter og annet man kanskje trenger [emoji6]
 
Ikke vært noe pes etter de registreringene. Får uansett mail fra apotekene, kiwi og libero:)
 
Fikk e-post fra apoteket bare
 
Jeg har ikke fått noe reklame/e-post overhode og heller ikke blitt oppringt som jeg har hørt at men har blitt. Om jeg hadde blitt det hadde det fremdeles vært verdt det - vi fikk masse som var kjekt å ha og fikk testet ut litt uten å måtte kjøpe (store) pakker.
 
Fikk ikke mye reklame, men ja jeg syntes innholdet var veldig bra:)
 
Veldig fornøyd med innholdet i pakkene :) Har fått noen mailer fra liberoklubben, tilbud fra apotek 1 og et infoskriv i posten fra Rema. Ikke plagsomt mye. Noen av tilbudene fra apotek 1 har jeg benyttet meg av ;)
 
Fikk godboken med første som er født i 2010, de ringer fortsatt og har suupre tilbud. Har prøvd å si fra at jeg vil slettes og ikke er interessert, men de fortsetter å ringe. De andre har jeg bare meldt meg av nyhetsbrevet og så har jeg ikke hørt mer.
 
Ikke fått noe nevneverdig med reklame fra noen av dem. Men som frosken sier så er godboken omtrent umulig. Jeg brukte 1 år på å melde meg ut og de ringer å maser enda. Håpløst å bli kvitt dem. Men jeg sperrer alle nr med tlf salg så jeg merker ikke stort til det lengre.
 
Back
Topp