Babypakker - erfaringer

Funderer på å hente ut babypakker (Rema, Kiwi, Apotek1), men ser at alle (forståelig nok) krever registrering og mulighet til å kunne sende ut reklame. Kan jo alltids avregistrere etterpå, men kjenner jeg meg selv rett tar det ihvertfall noen måneder før jeg får meg til å gjøre det :wacky:

Hva er deres erfaringer? Var innholdet i pakkene verdt all reklamen?

Liberoklubben / apotek 1 var bra! (Eller var det Kiwi) kjempebra produkter! Nå er han 1,5 år og bruker de enda. Og om du er flink til å registrere bleier får du hente ut mye gøy i poengshopen. Finn nettopp tilsendt en fresh Swixbody til minsten[emoji1417]
 
Har kiwi fortsatt stelleveske? Den syns jeg er kjempebra hvertfall, bruker den masse. Hadde glatt betalt endel for den.
 
Har ikke fått noe reklame :)
Fornøyd med babypakkene unntatt vitus apotek sin. Var nesten kun reklame oppi pakken, skikkelig skuffa. De gir vel mulig ikke ut lenger heller :)
 
Har foreløpig ikke fått særlig mye reklame. Kanskje en mail fra libero. Men nå har jeg akkurat vært å hentet pakkene da, så vi få se;) Synes innholdet var bra i grunn.
 
Ett lite tips til alle her, jeg har to mailer, en for seriøse ting og en for reklame:happy:Veldig greit å slippe reklame på den viktige mailen
 
Jeg har også tenkt litt på disse pakkene. Når kan man liksom hente De? Hvor langt var dere på vei når det føltes naturlig å hente?
 
Synes så absolutt de var verdt det hos Rema og Apotek 1 i hvert fall :) Men dette er jo en personlig sak da :)
 
Back
Topp