Babyhåp

PP5 (PP1 etter sa) - CD24

Tempen fortsetter oppover [emoji4]

0b6d06f6dc9b9d246732ca51e19c6984.jpg
 
Herlig å se!!

Veldig veldig leit med SA forresten [emoji20] stor klem! [emoji173]️[emoji173]️ har også opplevd det.

Krysser aaaalt jeg har![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ dette skal gå!
Takk, ja det var ikke noen god opplevelse. Nå håper jeg bare på en ny spire som greier å holde seg fast hele veien. [emoji4][emoji173] Litt redd for at slimhinnene er for tynne siden jeg ikke ventet en syklus, men vi får se.
 
Takk, ja det var ikke noen god opplevelse. Nå håper jeg bare på en ny spire som greier å holde seg fast hele veien. [emoji4][emoji173] Litt redd for at slimhinnene er for tynne siden jeg ikke ventet en syklus, men vi får se.

Det sies at man er ekstra fertil etter en SA. [emoji4]
Har du hatt en ordentlig mens i mellom, eller var siste blødning etter SAen?
 
Det sies at man er ekstra fertil etter en SA. [emoji4]
Har du hatt en ordentlig mens i mellom, eller var siste blødning etter SAen?
Ja, er det jeg håper på [emoji173]

Siste var etter sa. Hadde tenkt til å vente på en ordentlig mens, men begynte å tempe og teste og da var det gjort! [emoji14]
 
PP5 (PP1 etter sa) - CD25

Og i dag gikk tempen litt ned igjen... Hmmm.. Har ikke helt troa. Murrer i dag, kjennes ut som tr er på vei selv om hun ikke er ventet før om en uke.

727868b012150313f0eb592ac14cb41d.jpg
 
Satser på at det murrer fordi en liten beboer har tatt plass og at tempdroppen kun er en avstikker :) :)
 
Dette er jo kjempe spennende! Krysser fingrene[emoji4]
Takk [emoji173]
Satser på at det murrer fordi en liten beboer har tatt plass og at tempdroppen kun er en avstikker :) :)
Ja, får prøve å holde håpet oppe [emoji4]
Spennende! :D når tester du? Jeg har troen!!!
Tester ikke før IKM 5.mai. Er så redd for å få positiv og så tr likevel. Tror jeg synes det da er bedre å ikke vite om det.
Håper jeg kommer meg til ikm uten tr og får testet da! [emoji4][emoji14]
 
Mye murringer i dag. Har også kjent litt stølhet nederst i magen ved brå bevegelser. Håper ikke tr har tenkt til å komme tidlig og at det er gode murringer! [emoji4]
 
Back
Topp