Baby nr 2?

Meeeen fortsatt håp :Heartred Du skulle teste 1.mai egentlig, eller?
 
Meeeen fortsatt håp :Heartred Du skulle teste 1.mai egentlig, eller?
Ja, hadde tenkt til det. Aner ikke når mens skulle vært her, så tenkte 1.mai var langt frem i tid :smiley-ashamed005

Syyykt ømme nipler, og nå litt mer temprementsfull, og enda ingen mens. Håp i ett hengende snøre kanskje.

Jeg hadde sånn tullemens når jeg ble gravid sist, sånn nesten spotting.
 
Yepp, full TR :whacky011
Men, da kan jeg få oversikt over syklus, og det ble ikke jan/des baby, så det var egentlig greit:facepalm:
 
Er enda kvalm av/på og såre nippler, selv om jeg var ferdig med mensen lørdag... Jeg skjønner ingenting.
 
Ny pp igang, eggløsning var ca torsdag, hadde sex torsdagskveld, og mannen er på reise til søndag, får sikkert til sex da også :dance011

TR er 23.05, tenker ikke teste før 1.juni, så får vi se om jeg klarer det:whacky011:smiley-ashamed005
 
Ny pp igang, eggløsning var ca torsdag, hadde sex torsdagskveld, og mannen er på reise til søndag, får sikkert til sex da også :dance011

TR er 23.05, tenker ikke teste før 1.juni, så får vi se om jeg klarer det:whacky011:smiley-ashamed005
Krysser fingrene for deg :Heartred du er god hvis du klarer å vente med å teste. Jeg er helt håpløs der:angelic::sorry:
 
Jeg har denne syklus fått sånne "ekstra vorter" rundt areola, såre nipler og er sååå følsom "der nede", supertrøtt og sliten. IKM tirs/ons får se hvor dette bærer denne gang :whacky011
 
Har blitt spådd på Etsy, og hun nevner aug-sept eller mai, skjønte ikke helt d der.

Hun nevnte og en gutt som kjønn, og sommerfugler.

"When I connected to your current energy, and with the help of using my tarot cards for timing, the most significant time frame that I am seeing for you are the months of August - September. "

"The months above may represent the time of when you receive a positive pregnancy test, conception, first doctors appointment, or birth.

Most often, the months are conception or birth of the baby, but can be other things significant to your pregnancy."

Så får vi se!

Har ikke helt troa, men gud så gøy om det stemmer :smiley-ashamed005
 
Denne pp er jeg mer sensitiv til smaker, især salt. Såre nipler, moodsvings og hadde syykt uren hud rundt EL. Hadde sex en gang, så får se om det holdt, jeg tror ikke det, sånn egentlig.
 
Jeg er denne runden og mindre kvalm, og har en hinsides allergi derimot. Men, realitycheck; det er pollensesong i nord :wtf:
 
Back
Topp