Baby nr 2?

Sprettball1

Glad i forumet
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Brukte 4 år på nr 1, og nærmer meg 35 med stormskritt, så føler nr 2 må på plass straks.

Hvis jeg ikke er gravid til 1.sept, så blir det kun frøkena.

Tok ut spiral i starten av mars, så krysses det som krysses kan;)
 
Kan skrive litt mer omfattende idag ;)

Jeg er 34 år, sammen med kjæresten på 7.året. Fikk ei nydelig frøken i juni 2021, og var med her inne på juli forumet:D .
Etter 4 år prøving, så fikk vi starta utredning, og jeg ble henvist til ivf i slutten av sept 2020, og spiren satt i okt 2020 av seg selv.

Kjæresten har store barn (17,17,21), så lillemor vokser opp som enebarn, kindof. Jeg elsker lillesøstra mi, og ønsker å gi henne gleden med et søsken å vokse opp med, som sin bestevenn og always partner in crime:smiley-bounce016

Så får vi se om det lar seg gjøre da. Har ikke bestilt EL tester, da det er sånn stress, og det gidder jeg ikke. Hadde hyperemesis i siste svangerskap, så jeg tror jeg vet når jeg er gravid neste gang.

Har bestilt preggotester likevell:smiley-ashamed005
 
Jeg er så hormonell... Etter spiralsyklusen, så kommer mensen idag eller imorgen, så får se. Gråt av Greys, gråt av frøkena som kosa med meg, gråt at en tiktok video.

Hjelpes meg vell.
 
Idag våkna jeg kvalm, betyr neppe at jeg er gravid, men ekkelt likevell. Husker ikke om kvalme er et pms symptom, men tror det...
 
Tok en test nå ikveld, kun en strek... Eller, jeg såg så lenge på den at jeg syns jeg såg to, men er bare en.

Regna jo egentlig med det, men ble litt skuffa likevell.
Tar lett til tårene, så mensen kommer nok snart, så finner jeg litt mer ut av syklusen min. :facepalm:
 
Masse lykke til med prøvingen :hello2
Hvorfor har dere satt siste frist til 1. september?
 
Jeg husker deg fra juli21 :).
Masse lykke til med prøving på baby nummer 2 :)
 
Jeg føler meg stinn nederst i magen, helt snodig. Er og av/på kvalm og litt groggy.

Er ikke mensen kommet til neste tirsdag, så tar jeg en ny test.
 
Så hormonell, gråter av alt... Litt uggen av og på, men er nok pms.
To dager til testing hvis ikke TR kommer av seg sjøl da.
 
Tyyyynn vannutflod, sorry about the details... Kjennes ut som om jeg "lekker" på et vis. Typ må bruke truseinnlegg. Wierd stuff.

Ny test neste tirsdag hvis ingen TR tenker jeg.
 
Eggehviteutflod, og smerter rundt eggstokkene, og hormonelle kviser,kan det være eggløsning?

Har hatt sex mandag og idag, og ska se om vi får kjørt på en runde til i helga. Fingers crossed for eggløsning!
 
Fikk kjørt en runde i helga, og har fått ømme nippler :facepalm:

Etter Flo appen så skal jeg få mens imorgen, men tror syklusen er på bærtur:whacky011:whacky011
 
Fremdeles ingen TR, og idag på jobb smakte twist mugg. Var kun jeg som synes det da :facepalm:
Jeg gjesper og er trøtt dagen lang, og er litt av/på kvalm. Er så lei av å være i limbo og vente på TR:arghh:
 
Back
Topp