Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Mehhh, ikke akkurat den testen jeg håpet på nå! :dead:
20231129_220307.jpg


Men jeg gir ikke opp helt ennå, tar en i morgen tidlig også! :hilarious: Føler meg fortsatt gravid:shy:
 
Mehhh, ikke akkurat den testen jeg håpet på nå! :dead: Vis vedlegget 421020

Men jeg gir ikke opp helt ennå, tar en i morgen tidlig også! :hilarious: Føler meg fortsatt gravid:shy:
Åh ENDELIG! :hilarious: Sjekket her tusen ganger nå haha! Det var sikkert på utvannet dritt-tiss! I morgen er den sterkere. Den forrige var alt for tydelig til at det kan være skygge:woot::nailbiting:
 
Hæ? Dette skjønner jeg ikke noe av. Den var jo så tydelig :bored: At man ikke bare kan ha skikkelig flaks noen ganger:facepalm:

Skal innrømme at det hadde vært skikkelig digg å bare naile det på pp1 :hilarious: Menmen, det går bra, vi prøver igjen! :joyful: Gøy at det ble litt spennende da!
 
Skal innrømme at det hadde vært skikkelig digg å bare naile det på pp1 :hilarious: Menmen, det går bra, vi prøver igjen! :joyful: Gøy at det ble litt spennende da!
Ja, og det synes jeg dere hadde fortjent. Når man sliter masse med første burde det vært en regel om at neste kom lett.

Bra du er ved godt mot! Heier på dere videre ❤️

P.S skikkelig synd det ikke finnes en eneste pålitelig tidligtest :facepalm:
 
Ja, og det synes jeg dere hadde fortjent. Når man sliter masse med første burde det vært en regel om at neste kom lett.

Bra du er ved godt mot! Heier på dere videre ❤️

P.S skikkelig synd det ikke finnes en eneste pålitelig tidligtest :facepalm:
Takk for gode ord!:Heartpink

Dette var faktisk vanlige Make Sure, altså 25mlu, men har sett at de slår ut på mindre enn det!:bored:
 
Enig, dette skjønner jeg ingenting av! Den var jo så tydelig... blæ! Håpet er ikke ute helt enda da ❤️
 
Kom på at det var nøyaktig dette som skjedde med jenta mi :nailbiting: :hilarious: Måtte gå tilbake i dagboken å sjekke! Da fikk jeg mikrosvak strek 10 dpo, så testet jeg ikke 11dpo, men den var blenda igjen 12dpo. Og så 14dpo tok jeg en test og BÆM da var den superpositiv! Hadde helt glemt det:wideyed: Er jo lov å håpe på et mirakel og at det skjer en gang til! :joyful: Jeg tar sikkert en ny i morgen kjenner jeg meg selv rett.:angelic:
 
Kom på at det var nøyaktig dette som skjedde med jenta mi :nailbiting: :hilarious: Måtte gå tilbake i dagboken å sjekke! Da fikk jeg mikrosvak strek 10 dpo, så testet jeg ikke 11dpo, men den var blenda igjen 12dpo. Og så 14dpo tok jeg en test og BÆM da var den superpositiv! Hadde helt glemt det:wideyed: Er jo lov å håpe på et mirakel og at det skjer en gang til! :joyful: Jeg tar sikkert en ny i morgen kjenner jeg meg selv rett.:angelic:
Krysser alt jeg kan for deg ❤️ Så hyggelig å følge deg på reisen med nummer to ☺️
 
Blir ingen prøving denne måneden!:shifty::wtf: Eggløsning er like rundt hjørnet tror jeg, og vi er syke begge to! Kjennes ut som corona med en dæsj bihulebetennelse.. :hilarious: Nei, vi får komme sterkere tilbake i januar!

Ønsker alle en riktig god jul og et godt nytt år! :Heartred Måtte alle få sine ønsker oppfylt i 2024.:smiley-bounce012
 
TW: Helseangst, dødsangst, sykdom o.l.


(Jeg postet dette i en annen del av forumet, men tenkte jeg kunne poste det her også, da jeg føler det er litt viktig å snakke om)

Helseangst etter jeg ble mamma

Etter jeg ble mamma har det skjedd noe oppi topplokket mitt. Har tidligere i livet hatt korte perioder der jeg har slitt litt med angst i en eller annen form, men aldri så sterkt at jeg har måttet ta tak i det med profesjonell hjelp. Nå begynner jeg å lure på om jeg kanskje trenger det?

Jeg er rett og slett livredd for å dø fra barnet mitt.

Det er altså ikke redselen for at det skal skje noe med henne, av en eller annen grunn føler jeg at jeg har mer "kontroll" på hennes helse osv, så det bekymrer meg ikke i like stor grad.. Den minste vondte eller symptom fra kroppen min gjør at jeg går direkte i krisemodus og tenker det verste. De siste månedene har jeg trodd jeg har hatt flere typer kreft, hjerteproblemer, diabetes, hjernehinnebetennelse.....you name it. Hver gang noe slikt skjer begynner jeg å tenke: Hvordan skal det gå med jenta mi hvis hun må vokse opp uten mammaen sin?? Og DA er det virkelig kjørt, kan dere forstå, fordi da begynner tankene virkelig å spore av og jeg kan sitte og gråte i en hel time og tenke på hvordan i alle dager hun skal klare seg uten meg. Jeg må nesten le når jeg sitter her og skriver dette, for det virker jo helt idiotisk.

Er det noen flere der ute som kanskje kjenner seg igjen? Har dere fått hjelp for det, eller har dere klart å bruke noen verktøy selv for å komme dere gjennom det?

Føler det er litt tabu å snakke om dette.. Jeg VET jo at det er dumme tanker, men klarer ikke å styre dem heller.
Har tatt det opp med fastlegen min, og har satt opp en time neste uke for å snakke om det.

Puh, ble litt tung lesing antakeligvis dette, men hvis noen har noen tanker/tips/erfaringer blir jeg veldig glad hvis dere deler. :Heartpink
 
Back
Topp