Avstemning: Blomsterbukett eller potteplante?

Hva liker du best å motta i gave?


  • Antall som har svart
    35

HildeFraNordSør

Forumet er livet
August 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sensommerskattene 2023
Hva liker du best selv å få i gave/oppmerksomhet, blomsterbukett eller potteplante? Utdyp gjerne. :)
 
Bukett. Potteplante liker jeg best kjøpe selv, mens roser eller andre fine blomster i bukett aldri er feil :)
 
Bukett. Jeg dreper potteplanter, buketter dør av seg selv. Sånn aller helst vil jeg heller ha ei sjokoladeplate da.
 
Unnskyld ass! Får aldri med meg hvilket underforum ting ligger i. :bag::arghh:
 
Potteplante! Elsker planter og potteplanter varer jo mye lenger :happy: Er dog også veldig glad i å få bukett. De fleste potteplantene jeg har er grønne, så blomsterbukett er et fint avbrekk.
 
Bukett. Men aller helst en kaktusplante. De overlever jo alt. :hilarious:
 
Bukett, fordi det er noko eg sjeldan unnar meg sjølv. Er dessuten litt kresen på potteplanter ;)
 
Bukett. Synes det er koselig med friske blomster. Å gi meg en potteplante blir som å gi meg et hamster jeg egentlig ikke har lyst på, men som jeg må mate og sørge for at overlever...
 
Ja takk, begge deler ;)
Er alt for dårlig til å friske opp her hjemme med blomster, uansett om det er potteblomst eller bukett :)
 
Bukett, å gi meg en potteplante er bare å gi meg arbeid. Også får jeg dårlig samvittighet når den dør.
 
Tenkte først at det ikke spiller noen rolle, men så kom jeg på at jeg ikke har vært så begeistret (utakknemlig er jeg) for de fire siste potteplantene jeg har fått...er visst litt kresen på grønne planter. Feks at de helst skal være grønne og ikke ha blomster. Buketter lever ikke så lenge, så om de ikke er helt min smak så er det ikke så nøye.
 
Hmm.. Potteplanter har man gjerne lenge, men buketter er penest der og da... Kan man si som Ole brumm; ja takk, begge deler? :p
 
Bukett. Potteplante liker jeg best kjøpe selv, mens roser eller andre fine blomster i bukett aldri er feil :)
Signerer deg!

Pluss at mine potteplanter bare dør :dance018
 
Uten tvil bukett, elsker blomster :D
 
Bukett, blir så utrolig glad av friske fine blomster. Vi har ikke plass til flere potteplanter rett og slett.
 
Jeg er todelt, for å få grønne planter er egentlig helt topp. I potte altså. Jeg elsker grønne planter.

Men jeg stemte bukett; for det fineste jeg vet er tulipaner og får jeg det i bukett så er det nesten det fineste jeg kan få!
 
Back
Topp