AUGUST

Ja, middag i varmen er litt sånn "eh...". Men det er mye annet enn tung middag som frister, synes jeg da =)

Edit: "i varmen"?? Lurer på hva jeg tenkte da jeg skrev :p
Haha, varmen/kvalmen...same same :p

Det er godt med grønnsaker og frukt, så har helt plutselig begynt å spise omtrent bare det :eek: Synes det er så rart for med Hermine fikk jeg kun ned pizza og kylling, noe jeg plutselig har fått helt stygga på :p
 
Hallo!
Alt fint? Hvordan er været der dere bor?
Vi har bada i hele dag, fått dusjet og sminket meg.
Skal være med den familien alene til gamlebyen i dag. Blir koselig. De skal dra kl 20, og Mina og Wael er sååå trøtte på kvelden, så de blir her med tanta :)
 
Nei hun har bare han :p
Og Lillebror ble en smule sjalu og langte mest mulig lyd.
Ikke så rart da, han er jo vant med å være minst =)
Men han gledet seg til barnehagen uansett.

Haha ikke så rart nei :) ikke barebare å få en i huset som er mindre enn seg selv :p
 
Haha ikke så rart nei :) ikke barebare å få en i huset som er mindre enn seg selv :p
Det løste seg mer i ettermiddag da :) de fikk rett og slett bedre kontakt etter litt mere tid sammen :)
 
Det løste seg mer i ettermiddag da :) de fikk rett og slett bedre kontakt etter litt mere tid sammen :)

Sånt går seg heldigvis til :) hvor lenge blir dem?
 
Sånt går seg heldigvis til :) hvor lenge blir dem?
De ble en natt, har reist nå :)
Hun har jo permisjon, men her er det full hverdag og masse å gjøre for meg og ungene.
 
De ble en natt, har reist nå :)
Hun har jo permisjon, men her er det full hverdag og masse å gjøre for meg og ungene.

Ja det blir noe annet når man har full hverdag :)
 
Her har vi gått fra sommer og 25 grader til høst og 8 grader på en uke :eek:

Plutselig er bladene på trærne begynt å bli gule. :confused:

Vanligvis så blir jeg litt deppa når høsten kommer, men nå kan den ikke komme fort nok så jeg får passert 12 uker og kvalmen gir seg litt. :p 8 uker på søndag så det nærmer seg :)

Jeg er hjemme denne uken enda, må ta det med ro. Ganske godt kjenner jeg, å kunne hvile når det behøvs. :)

På lørdag skal vi på kino med Hermine for første gang, det gleder jeg meg til. Vi skal se Karsten og Petra på safari. Hun gleder seg også, og skravler hele tiden om den store tvn, at vi skal se film i mørket og kjøpe popcorn i kiosken. :D
 
Her har vi gått fra sommer og 25 grader til høst og 8 grader på en uke :eek:

Plutselig er bladene på trærne begynt å bli gule. :confused:

Vanligvis så blir jeg litt deppa når høsten kommer, men nå kan den ikke komme fort nok så jeg får passert 12 uker og kvalmen gir seg litt. :p 8 uker på søndag så det nærmer seg :)

Jeg er hjemme denne uken enda, må ta det med ro. Ganske godt kjenner jeg, å kunne hvile når det behøvs. :)

På lørdag skal vi på kino med Hermine for første gang, det gleder jeg meg til. Vi skal se Karsten og Petra på safari. Hun gleder seg også, og skravler hele tiden om den store tvn, at vi skal se film i mørket og kjøpe popcorn i kiosken. :D

Samme her! Plutselig ble det veldig høst og full kaos med regn, flom og jordras :p nå er det visst september har jeg merka :p:)

Uff ja, håper kvalmen dabber av hos deg! Er du bare kvalm eller kaster du opp å? Hos meg begynte kvalmen smått å dabbe av etter uke 20:eek: Håper inderlig at du slipper å gå såå lenge!

Haha så skjønn hun er :D jentene gleder seg masse her å til å se filmen :D vi har snakka om den i flere mnd og jeg har vist dem trailer og musikkvideo :) ekstra gøy var det at den ordentlige løvungen heter Leo haha..
 
Samme her! Plutselig ble det veldig høst og full kaos med regn, flom og jordras :p nå er det visst september har jeg merka :p:)

Uff ja, håper kvalmen dabber av hos deg! Er du bare kvalm eller kaster du opp å? Hos meg begynte kvalmen smått å dabbe av etter uke 20:eek: Håper inderlig at du slipper å gå såå lenge!

Haha så skjønn hun er :D jentene gleder seg masse her å til å se filmen :D vi har snakka om den i flere mnd og jeg har vist dem trailer og musikkvideo :) ekstra gøy var det at den ordentlige løvungen heter Leo haha..
Hermine har ikke sett trailer, men tror hun er mer spent på selve kinoopplevelsen enn hvilken film det er :p

Nei, heldigvis ingen oppkast :) Men føler meg sjøsyk :p
 
Hermine har ikke sett trailer, men tror hun er mer spent på selve kinoopplevelsen enn hvilken film det er :p

Nei, heldigvis ingen oppkast :) Men føler meg sjøsyk :p

Haha ja man vet ikke helt hva de forestiller seg :D ungene her elsker sangen til filmen. Så musikkvideo på Facebook :)

Ille nok det! Med oppkast ble hvertfall kvalmen borte en stund og jeg kunne begynne å spise litt :p
 
Haha ja man vet ikke helt hva de forestiller seg :D ungene her elsker sangen til filmen. Så musikkvideo på Facebook :)

Ille nok det! Med oppkast ble hvertfall kvalmen borte en stund og jeg kunne begynne å spise litt :p
Jeg har helt noia for oppkast, så er sjeleglad for å slippe det. :p

Enten så er jeg kvalm, eller sulten. Så når jeg ikke er kvalm så spiser jeg hele tiden. :p
 
Jeg har helt noia for oppkast, så er sjeleglad for å slippe det. :p

Enten så er jeg kvalm, eller sulten. Så når jeg ikke er kvalm så spiser jeg hele tiden. :p

Ja jeg å..men da syns jeg det er verre å tørke opp sånt og styre med unger som kaster opp, enn meg selv :p men skal si jeg syns synd på meg selv når jeg gjør det å haha :p

Ikke rart man legger på seg i starten heller..sulten hele tida, og må småspise for å ikke bli kvalm haha
 
Back
Topp