AUGUST

Så deilig =)
Barnehagelevering her gått mye bedre hos oss nå etter ferien.
Men det er nok flere ting som spiller inn :)
Blant annet språket og at han har fått mer "innpass" i barnegruppa som allerede var godt etablert da han begynte i fjor.

Veldig bra at det har gått bedre for dere :) har språket begynt å komme seg? Virker som om han sier en del når jeg har sett snapper :)

Liana har tilpasset seg fort til den nye bhgen og den nye avdelingen :) og er opptatt hele dagen :D dem sier hun er veldig tillitsfull. Eneste er at hun er ganske avhengig av at en av vennene fra den gamle bhgen er der når hun kommer. Hun trenger den tryggheten når vi skal si hadet! Men går seg vel til det å når hun har blitt mer kjent med resten av gjengen :p :)
 
Veldig bra at det har gått bedre for dere :) har språket begynt å komme seg? Virker som om han sier en del når jeg har sett snapper :)

Liana har tilpasset seg fort til den nye bhgen og den nye avdelingen :) og er opptatt hele dagen :D dem sier hun er veldig tillitsfull. Eneste er at hun er ganske avhengig av at en av vennene fra den gamle bhgen er der når hun kommer. Hun trenger den tryggheten når vi skal si hadet! Men går seg vel til det å når hun har blitt mer kjent med resten av gjengen :p :)
Ja språket kommer seg sakte men sikkert! :)
Endel å gå på når det kommer til uttale, men han har lange setninger nå, og prater hele tiden :)
 
Ja språket kommer seg sakte men sikkert! :)
Endel å gå på når det kommer til uttale, men han har lange setninger nå, og prater hele tiden :)

Da kommer det nok plutselig ;) veldig bra han snakker mye og bruker setninger :D
 
Hei!
Er dere opptatte? Ikke så mye aktivitet her.
Vi bader og koser oss hver dag. Enten i bassenget eller på stranden.
Khalid kommer om 5 dager, det blir koselig.

Hvordan går det med dere?
 
Hei!
Er dere opptatte? Ikke så mye aktivitet her.
Vi bader og koser oss hver dag. Enten i bassenget eller på stranden.
Khalid kommer om 5 dager, det blir koselig.

Hvordan går det med dere?
Så bra at han kommer snart!
Ganske opptatt her :p
Fullt opp med skole, jobb, unger, møter... :p litt ekstra logistikk når mannen er borte, men det går ganske greit!
I helgen har jeg jobbet og er hos foreldrene mine!
 
Så herlig med bading og sol. Det unner jeg dere.:) Blir godt å få hele familien samlet nå, tenker jeg.:D

Her er skolen i gang igjen, og det er bare ei uke til jeg skal nedover på ei 5-dagerssamling i kunst og håndverk. Gleder meg til å få være litt kreativ!:) Det sliter på lommeboka da, men den snille mammaen min ville sponse oppholdet der.
 
Så herlig med bading og sol. Det unner jeg dere.:) Blir godt å få hele familien samlet nå, tenker jeg.:D

Her er skolen i gang igjen, og det er bare ei uke til jeg skal nedover på ei 5-dagerssamling i kunst og håndverk. Gleder meg til å få være litt kreativ!:) Det sliter på lommeboka da, men den snille mammaen min ville sponse oppholdet der.
Så snilt!
Hvordan bor du når du er på samling?
 
Så snilt!
Hvordan bor du når du er på samling?
Veldig snilt.:) Jeg hadde søkt på korttidsopphold på studentboligene,men de var fullbooka den uka,så jeg tenkte at jeg kunne bo hos tante i Kongsberg. Hun har ME og er veldig sliten akkurat nå i følge mamma, så da får jeg penger til hotell istedet, slik at tante får hvilt seg.
 
Veldig snilt.:) Jeg hadde søkt på korttidsopphold på studentboligene,men de var fullbooka den uka,så jeg tenkte at jeg kunne bo hos tante i Kongsberg. Hun har ME og er veldig sliten akkurat nå i følge mamma, så da får jeg penger til hotell istedet, slik at tante får hvilt seg.
Skjønner :) deilig med hotell da!
Godt for tante å hvile da ja!
 
Ja,det er helt greit det,altså. Veldig kjekt å stå opp til ferdig frokost.;) Men det hadde vært merkbart på økonomien om jeg måtte betalt alt selv.
Ja DET hadde man merket :-o
 
Lennypenny: går bra her å :) men lite ork til mye skriving om dagen haha :p deilig med bading :) har dere vendt dere til varmen? :p godt K endelig kommer til dere! Når drar dere hjem??


Fru H: travle dager skjønner jeg :) merker selv at jeg har lite ork til ting med jobb og 3 unger i hver sin morsomme periode :D haha.. ene mer grinete enn den andre :p


Lilla-87: kunst og håndverk høres gøy ut :) er det i Notodden? Koster sikkert en del å reise ja! Hvor lang tid tar reisen?
 
God kveld :)
Straks klar for senga her! Har hatt periode med for lite søvn om og om igjen! Enten unger som våkner eller nabo som vasker klær! Og da hjelper det lite å legge seg tidlig lissom :p på tirsdag får jeg vite om jeg skal fortsette å jobbe 100% eller mindre. Hadde vært godt med en dag i uka hjemme merker jeg. Er så irritabel for tiden pga lite energi. Og føler jeg bare går rundt her som en hissig høne som hakker og kjefter haha :p

Håper dere har hatt en fin helg og får en god uke :) god natt <3
 
Lennypenny: går bra her å :) men lite ork til mye skriving om dagen haha :p deilig med bading :) har dere vendt dere til varmen? :p godt K endelig kommer til dere! Når drar dere hjem??


Fru H: travle dager skjønner jeg :) merker selv at jeg har lite ork til ting med jobb og 3 unger i hver sin morsomme periode :D haha.. ene mer grinete enn den andre :p


Lilla-87: kunst og håndverk høres gøy ut :) er det i Notodden? Koster sikkert en del å reise ja! Hvor lang tid tar reisen?
Det krever mye å ha jobb/studier og små barn ja!
 
God kveld :)
Straks klar for senga her! Har hatt periode med for lite søvn om og om igjen! Enten unger som våkner eller nabo som vasker klær! Og da hjelper det lite å legge seg tidlig lissom :p på tirsdag får jeg vite om jeg skal fortsette å jobbe 100% eller mindre. Hadde vært godt med en dag i uka hjemme merker jeg. Er så irritabel for tiden pga lite energi. Og føler jeg bare går rundt her som en hissig høne som hakker og kjefter haha :p

Håper dere har hatt en fin helg og får en god uke :) god natt <3
En dag i uka hjemme hadde vært gull ja!
 
Så herlig med bading og sol. Det unner jeg dere.:) Blir godt å få hele familien samlet nå, tenker jeg.:D

Her er skolen i gang igjen, og det er bare ei uke til jeg skal nedover på ei 5-dagerssamling i kunst og håndverk. Gleder meg til å få være litt kreativ!:) Det sliter på lommeboka da, men den snille mammaen min ville sponse oppholdet der.
Så kjekt med en mamma som kan bidra når det trengs :) Det er gull!
 
Hei!
Er dere opptatte? Ikke så mye aktivitet her.
Vi bader og koser oss hver dag. Enten i bassenget eller på stranden.
Khalid kommer om 5 dager, det blir koselig.

Hvordan går det med dere?
Hvordan går det med magen?

Bra dere koser dere :cool:
 
Vi har hatt bursdagsselskap både lørdag og søndag, jeg er ganske så utslitt etter det. :p

Mannen er ute å reiser idag og i morgen, håper jeg klarer meg tross laber form. Føler meg sjøsyk :p
 
Lennypenny: går bra her å :) men lite ork til mye skriving om dagen haha :p deilig med bading :) har dere vendt dere til varmen? :p godt K endelig kommer til dere! Når drar dere hjem??


Fru H: travle dager skjønner jeg :) merker selv at jeg har lite ork til ting med jobb og 3 unger i hver sin morsomme periode :D haha.. ene mer grinete enn den andre :p


Lilla-87: kunst og håndverk høres gøy ut :) er det i Notodden? Koster sikkert en del å reise ja! Hvor lang tid tar reisen?
Ja,alle fagene jeg tar er på 'todden.:)
Reisen nedover går egentlig veldig greit og på det raskeste (med privatskyss fra Gardermoen til Notodden) tar det bare litt over tre timer bare.:) Hjemreisen er værre, for da pleier jeg å vente på sisteflyet fra Gdm til Molde, så da kommer jeg seeeint hjem. Litt ekstra kjedelig denne gangen,for Jenny har bursdag dagen etter og jeg får ikke ordna så mye i forkant.:/
 
Back
Topp