Andre gang går det bra!

Vil bare si.. FANTASTISK!!![:D] gledet masse å høre fru maur! Masse lykke til videre i svangerskapet!!
 
så deilig å gøre Maur, nå ble jeg glad på deres vegne. det er fantastisk å få med seg Victoria Irene hjem også. tenk, hun er 1 mnd alt i dag. lykke til videre, de aller beste ønsker fra engleungen
 
å gratulerer, so kjekt då!!!!! Masse lykke til i svangerskapet :)
 
guri malla så utrolig koselig.. masse masse gratulasjoner til deg og lykke til med spiren din!!!!
 
Gratulerer så mye, Maur Asto !!!! [:)]
 
Ble så glad når jeg så nyheten din  
 
De beste ønsker og god klem fra Bompibjørn [:)]
 
Tusen takk jenter. Storkoser meg jeg og. Var ute og handlet mammaklær i dag. Sist tok det laaang tid før magen kom. Denne gangen kom den i uke 8, så nå er det ingen sjans å få på seg de vanlige buksene lenger. Men det er jo kos da! [:)]
 
vil bare gratulere deg så mye med den lille i magen!!! det var godt å høre!!!masse lykke til!!
 
det var en god nyhet....gratulerer så mye[:D]
 
Så utrolig koselig for dere Maur. Gratulerer masse med den lille i magen din.
 
oioioi [:)]
Så utrolig koselig!!
Gratulerer så masse!!!
 
Henter denne fram fra glemselen og håper å spre litt optimisme!
 
I går var vi på rutineultralyd og vår skjønne lille prinsesse er heeeeelt frisk og stortrives i magen. Hun sparker masse og vi så henne drikke fostervann og hikke.
 
Nå nærmer det seg samme tidspunkt som sist svangerskap ble avsluttet og det skal bli deilig å legge den milepælen også bak seg.
 
Veslejenta i magen kalles Pitteliten og har verdens beste skyttsengel i storesøster Milli. Hun har gjort et godt valg av baby til oss!
 
Stor varm klem fra en lykkelig vordende mamma
 
Gratulerer  For en fantastisk nyhet.
 
ORIGINAL: Senja jente

Gratulerer  For en fantastisk nyhet.

 
 
så godt å høre at alt ser bra ut da maur[:)]stor klem og lykke til fremmover[;)]
 
Da er vi to i samme situasjon! Gleder meg på dine vegne [:D]
 
Så deilig!
endelig er du også snart over det værste!
velkommen etter!
Dette fortjener du virkelig vennen!
Og så får du ei lita prinsesse!
Jeg er så glad på dine vegner!
Kjempe god klem fra meg!
 
Ville bare legge til at det kjennes helt magisk å passere tidspunktet hvor det hele ble avsluttet sist gang. Milli ble født i uke 19, og nå er lillesøster i magen halvveis til termin. Herlig! [:D]
 
Gratulee masse masse vennen min!
 
Back
Topp