Andre gang går det bra!

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Hører jo hjemme her med Milli, men tenkte jeg skulle spre en gledelig nyhet for en gangs skyld. For etter måneder med intens spenning og venting fikk vi verdens beste nyhet i dag. Lillebroren eller lillesøsteren til Millien vår er frisk og velskapt!
 
Jeg har holdt svangerskapet hemmelig fram til nå nettopp på grunn av frykten for at noe skulle være galt igjen. Man tar det ikke som en selvfølge slik mange som ikke har mistet gjør.
 
Så en 57 millimeter lang liten bedagelig bebis koste meg navlestrengen og strakk seg. Hjerne og hjerte var helt perfekt, og kan gledelig konstatere at det helt fint kan gå bra når man blir gravid igjen!
 
Vi er lykkelige og fikk beskjed om å tenke på navn, babyutstyr og fødsel! [:D]
 
Kjempekoselig nyhet Maur [:D]
 
Gratulerer! Jeg ble rørt på deres vegne.
 
Har du i dette svangerskapet fått ekstra god oppfølging?
Jeg håper jeg i løpet av våren kan komme med samme nyhet.
 
 
Jeg blir så glad når jeg hører sånne nyheter!


Gratulerer så masse!![:)]
 
Endelig!
Gratulere så masse masse!
masse klemmer fra meg!
 
ÅÅÅÅÅ  det var gode nyheter ja[:D]
Gratulerer sååå mye!!!

Vi var på ul for to uker siden og vi fikk også den gode beskjeden om at alt ser bra ut. Skal tilbake om ein uke da, bare sånn for min egen del. Har litt vanskelig for å tro det enda, men legen var veldig optimist:)

Enn det da... da blir det en liten sommerbaby på oss bedde, akkurat som vi håpte på[:D]
 
Det var gode nyheter. [:)][:D] 
Gratulerer så mye. [:D]
 
Endelig.Jeg blir så glad at jeg får frysninger og tårer i øyekroken...[:(][:D][;)]Grattis så masse[:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Jordbær

Det var gode nyheter. [:)][:D] 
Gratulerer så mye. [:D]
 
Gratulerer så masser !!!! Det var en hyggelig nyhet og jeg gleder meg på deres vegne. Hipp,Hipp,Hurra !!!!
 
ORIGINAL: Jordbær

Det var gode nyheter. [:)][:D] 
Gratulerer så mye. [:D]


Signere!![;)]
 
Heisann! Tusen takk! Blir rørt av alle de gode hilsenene. Koselig å se at så mange desembermammaer har stukket innom. [:)]
 
Ja, jeg har fått ekstra oppfølging denne gangen. Var hos legen i uke 5 og 7 samt på ultralyd i uke 8 og 12. Skal til legen igjen på mandag og han sier at jeg skal få gå hos gynekolog videre i svangerskapet. Hun er visst kjempeflink og har eget ultralydapparat. [:)] Var kjempedeilig da legen min sa at det var jeg som bestemte hvor mye oppfølging jeg trengte og at det bare var å komme inn uansett hva det var, så skulle han ha tid til meg.
 
Håper dere møter på like forståelsesfullt helsepersonell når dere er gravide igjen!
 
Gratulerer sååå mye.. Trodde jeg så feil jeg når jeg så tickeren din.. Åh, er så glad for dere..
Stooor klem
 
 
[:D] Godt å høre at dere får god oppfølging.
Jeg har to barn, men har hatt 2 aborter.  No like før jul så hadde jeg senebetennelse og fikk brexidol og det endte med at jeg fikk magesår for tålte ikke dei. Så jeg fikk noen andre tbl. og dei hjalp ikke. Var te legen igjen i går og sku få noen andre tbl, men det endte med at me tok en test, og jo det viste seg at jeg er gravid.... Jo jeg er jo glad for det, men alle dei tankene rundt dei andre abortene kommer og hva med dei tbl. jeg har spist, det stod på nettet at dei va farlige... Jeg ble redd hos legen og skremt og glad, men ska jeg glede meg, tenk om ungene har tatt skade av tbl. Tenk om jeg aborterer igjen....  Jeg synes ihvertfall at det va en dårlig oppfølging når jeg og ga veldig uttrykk for at jeg va engstelig...Men jeg kan jo ikke tvinge dei te å ta meg allvorligt, men....Jeg får kryssefingerene og Gratulerer alle som det har gått bra med. ;)
ate strin
 
ORIGINAL: ate strin

[:D] Godt å høre at dere får god oppfølging.
Jeg har to barn, men har hatt 2 aborter.  No like før jul så hadde jeg senebetennelse og fikk brexidol og det endte med at jeg fikk magesår for tålte ikke dei. Så jeg fikk noen andre tbl. og dei hjalp ikke. Var te legen igjen i går og sku få noen andre tbl, men det endte med at me tok en test, og jo det viste seg at jeg er gravid.... Jo jeg er jo glad for det, men alle dei tankene rundt dei andre abortene kommer og hva med dei tbl. jeg har spist, det stod på nettet at dei va farlige... Jeg ble redd hos legen og skremt og glad, men ska jeg glede meg, tenk om ungene har tatt skade av tbl. Tenk om jeg aborterer igjen....  Jeg synes ihvertfall at det va en dårlig oppfølging når jeg og ga veldig uttrykk for at jeg va engstelig...Men jeg kan jo ikke tvinge dei te å ta meg allvorligt, men....Jeg får kryssefingerene og Gratulerer alle som det har gått bra med. ;)
ate strin

 
Gratulerer med ny liten spire. Så klart du kan tvinge dem til å ta deg alvorlig! Hvis du ikke synes du får god nok oppfølging skal du si ifra, og hvis de ikke hører etter, ville jeg sett meg om etter en annen lege eller jordmor som gjorde det. Svangerskap er fantastisk men også en påkjenning når man bekymrer seg sånn som du gjør. Det minste de kan gjøre er å ta deg alvorlig! Stå på og ikke gi deg før du møter noen som tar deg på alvor!
 
ORIGINAL: Maur Asto

ORIGINAL: ate strin

[:D] Godt å høre at dere får god oppfølging.
Jeg har to barn, men har hatt 2 aborter.  No like før jul så hadde jeg senebetennelse og fikk brexidol og det endte med at jeg fikk magesår for tålte ikke dei. Så jeg fikk noen andre tbl. og dei hjalp ikke. Var te legen igjen i går og sku få noen andre tbl, men det endte med at me tok en test, og jo det viste seg at jeg er gravid.... Jo jeg er jo glad for det, men alle dei tankene rundt dei andre abortene kommer og hva med dei tbl. jeg har spist, det stod på nettet at dei va farlige... Jeg ble redd hos legen og skremt og glad, men ska jeg glede meg, tenk om ungene har tatt skade av tbl. Tenk om jeg aborterer igjen....  Jeg synes ihvertfall at det va en dårlig oppfølging når jeg og ga veldig uttrykk for at jeg va engstelig...Men jeg kan jo ikke tvinge dei te å ta meg allvorligt, men....Jeg får kryssefingerene og Gratulerer alle som det har gått bra med. ;)
ate strin


Gratulerer med ny liten spire. Så klart du kan tvinge dem til å ta deg alvorlig! Hvis du ikke synes du får god nok oppfølging skal du si ifra, og hvis de ikke hører etter, ville jeg sett meg om etter en annen lege eller jordmor som gjorde det. Svangerskap er fantastisk men også en påkjenning når man bekymrer seg sånn som du gjør. Det minste de kan gjøre er å ta deg alvorlig! Stå på og ikke gi deg før du møter noen som tar deg på alvor!

 
Signerer Maur her jeg....
 
[:(] takk for svar, men føler jeg fortsatt sitter her og grubler... har no tatt kontakt med helsestatjonen, men dei måtte ringe opp igjen...  å vente er ikke min sterkeste side i dag.  kjenner en klump i halsen og tankene raser rundt.  prøver å tenke at jeg har 2 barn fra dør av som er friske, men hadde vært kos med en til... Nei får sitte her med tlf og vente...
 
[:D] gratulerer så masse!
 
gratulerer så mye[:)] dette var virkelig gode nyheter.
 
Å Maur, så godt å høre!!! Har tenkt så masse på deg, spesielt siste måneden [:)]
Ønsker deg/dere all mulig lykke videre !
 
Back
Topp