Ammemaraton!!!

På dagtid, når han ikke sover, tar han pupp hver 1,5 time :p Mens på natta våkner han hver 3. time for å spise :)
 
Føler jeg ammer hele tiden :D det lengste har vært fire timer i mellom, og det var på natta :)
 
Frøkna her har virkelig fått opp matlysta de siste dagene!! Syns de snakka om magesekk på str med en nøtt på sykehuset, den må virkelig utvide seg raskt :p
0eb13ce5678edb62a1545d0c12ad1880
 
Ååååh jeg hater kveldstid og surrebaby. Puppen skal liksom bare være i munnen og om den detter ut når han sover bruket han et minutt med stress og kav for å hekte seg på igjen

Men i dag har han i grunn vært i overkant klengete. Klarer ikke bare kose meg med baby akkurat nå altså
 
Hadde hjemmebesøk av helsesøster i går, frøkna har lagt på seg 340 gram på 5 dager, og var over fødselsvekt 9 dager gammel. Fortsetter det sånn kommer hun til å se ut som en sumobryter til slutt :p nok melk og god matlyst her altså.
 
Hadde hjemmebesøk av helsesøster i går, frøkna har lagt på seg 340 gram på 5 dager, og var over fødselsvekt 9 dager gammel. Fortsetter det sånn kommer hun til å se ut som en sumobryter til slutt :p nok melk og god matlyst her altså.
Haha herlig :D min hadde lagt på seg 380 gram på 7 dager :p næringsvett mangler dem ikke!
 
Haha herlig :D min hadde lagt på seg 380 gram på 7 dager :p næringsvett mangler dem ikke!

Første dag hjemme fra sykehuset fikk jeg ikke i hu mat hver 3 time en gang, skal si det har endra seg!! Ungen til en kollega har nesten vokst ut av vogna si 3 mnd gammel, jaggu glad vi tok den største baggen vi kunne ;)
 
Første dag hjemme fra sykehuset fikk jeg ikke i hu mat hver 3 time en gang, skal si det har endra seg!! Ungen til en kollega har nesten vokst ut av vogna si 3 mnd gammel, jaggu glad vi tok den største baggen vi kunne ;)
Haha :p storebror hadde denne baggen til han var 18 mnd, så den bør holde en stund :p
 
Back
Topp