Amme bh :)

Ett tips: Ville ha kjøpt ett par billige til å begynne med.. fikk sjokk dagene etter fødsel.. kjentes ut som at jeg hadde meloner [emoji23] men det «roet» seg etter en uke å da kunne jeg finne rett størrelse.. da anbefaler jeg at du kjøper en som er perfekt for din matbase.. selv om de kanskje koster litt mere er DU verd det[emoji6] å du kommer til å bruke den så mye at selv om du har flere blir de bare brukt på vaskedagen.
 
V
Ett tips: Ville ha kjøpt ett par billige til å begynne med.. fikk sjokk dagene etter fødsel.. kjentes ut som at jeg hadde meloner [emoji23] men det «roet» seg etter en uke å da kunne jeg finne rett størrelse.. da anbefaler jeg at du kjøper en som er perfekt for din matbase.. selv om de kanskje koster litt mere er DU verd det[emoji6] å du kommer til å bruke den så mye at selv om du har flere blir de bare brukt på vaskedagen.
var det jeg også tenkte, at det må jo roe seg litt når alt har stabilisert seg etter fødselen. Da kan tenkte jeg å unne meg et par dyrere med god passform siden man gjerne skal amme en stund xsmile9
 
Jeg glemmer hele tiden at jeg trenger dette. Har bare kjøpt én foreløpig. Fortrenger det tror jeg. :p
 
Blir de myyyye større? Har gått opp to størrelser siden jeg ble gravid:arghh:
Finner ingenting som passer nå:yuck:
Hater bh shopping. Alt detta på hm og Lindex sitter skikkelig dårlig kunne ønske jeg hadde små søte som satt der de skulle uten å måtte ha verdens største kopper:(
Med melk går de opp og ned 2-3 størrelser mellom hver amming.
 
Så glad for at jeg ikke trenger støtte til puppene når jeg leser om hvordan dere sliter. *trøsteklemme*
 
Sniker og anbefaler KappAhl sine amme-bher 2pk til 299kr! Jeg sliter ofte med å finne gode bher og er egentlig avhengig av spiler (bruker litt stor str), men disse her går litt inn på midten så puppene får fin fasong og gir god støtte. Finnes både som amme-bh og vanlig bh. Fikk skryt av manuellterapeuten for disse [emoji5]
 
Back
Topp