Amme bh :)

Syns også dette med amme bh er vanskelig. Har så store og tunge bryster! [emoji15] Får hele tiden høre at det ikke er anbefalt med spiler, men jeg får ikke spileløse til å sitte pent...
 
Syns også dette med amme bh er vanskelig. Har så store og tunge bryster! [emoji15] Får hele tiden høre at det ikke er anbefalt med spiler, men jeg får ikke spileløse til å sitte pent...
Jeg har kun kjøpt med spiler også, det fungerer ikke for meg uten. Men kanskje jeg/vi burde kjøpe én uten spiler til å bruke på natta eller noe?
 
Jeg har kun kjøpt med spiler også, det fungerer ikke for meg uten. Men kanskje jeg/vi burde kjøpe én uten spiler til å bruke på natta eller noe?
Det kunne jo vært noe Jeg hadde noen fine med spiler fra Triumph eller noe, men de passer ikke lenger, så må kjøpe nye.
 
Syns også dette med amme bh er vanskelig. Har så store og tunge bryster! [emoji15] Får hele tiden høre at det ikke er anbefalt med spiler, men jeg får ikke spileløse til å sitte pent...

Spillene kan stenge for melkeganger og gi brystbetennelse. Men det er bare å prøve seg frem. Ingen er like!! [emoji1303]
 
Syns det er så vanskelig å bestille bher på nettet.. Jeg er nok veldig kresen Vil som regel prøve de først
Veldig veldig enig. Føler ikke jeg har "standard form". :hilarious: Så bestilte en for testing først, og den funket!
 
Jeg har kun kjøpt med spiler også, det fungerer ikke for meg uten. Men kanskje jeg/vi burde kjøpe én uten spiler til å bruke på natta eller noe?

Må også ha med spiler her. Men var digg med en myk om natten, lett for at det ble melk over alt uten [emoji85][emoji38] den passer heldigvis denne gangen også!
 
Må også ha med spiler her. Men var digg med en myk om natten, lett for at det ble melk over alt uten [emoji85][emoji38] den passer heldigvis denne gangen også!
Vanskelig med uten spiler er at størrelsene er helt annerledes også!
 
Syns også dette med amme bh er vanskelig. Har så store og tunge bryster! [emoji15] Får hele tiden høre at det ikke er anbefalt med spiler, men jeg får ikke spileløse til å sitte pent...

Samme problemet her, har kjøpt utallige spileløse ammebh-er nå, men puppene er rett og slett for store. Også takler jeg ikke at puppene ikke blir "separerte". Blir bare klamt og ekkelt med èn gedigen pupp. Har brukt ammesinglet fra h&m noen netter nå, og de er utrolig behagelige! Holder brystene separert, løfter de litt og strammer ikke. Så tenker jeg kan bruke de på natt. På dagtid tenker jeg å bruke ammebh fra Change eller noe. Det får bare koste litt ekstra, komfort er verdt de ekstra kronene tenker jeg.
 
Samme problemet her, har kjøpt utallige spileløse ammebh-er nå, men puppene er rett og slett for store. Også takler jeg ikke at puppene ikke blir "separerte". Blir bare klamt og ekkelt med èn gedigen pupp. Har brukt ammesinglet fra h&m noen netter nå, og de er utrolig behagelige! Holder brystene separert, løfter de litt og strammer ikke. Så tenker jeg kan bruke de på natt. På dagtid tenker jeg å bruke ammebh fra Change eller noe. Det får bare koste litt ekstra, komfort er verdt de ekstra kronene tenker jeg.
JA! Trenger også den separasjonen. Skal sjekke ut ammesinglettene fra HM! Har du link forresten, eller er det umulig å ta feil? :)
 
JA! Trenger også den separasjonen. Skal sjekke ut ammesinglettene fra HM! Har du link forresten, eller er det umulig å ta feil? :)

http://m2.hm.com/m/no_no/productpage.0534164001.html

Denne er det! Brystene blir ikke separert når du ligger på siden da, men blir det klamt kan man legge noe imellom. Den holder uansett mer på plass enn de elastiske uten spiler jeg har kjøpt. Toppen holder de på plass, brystene ser fine ut når du går rundt med den og er behagelig. Også er den litt lang, slik at jeg får dekket kulemagen nå:)
 
Hva gjør man når man er vokst så mye rundt brystet, uten av cuppen følger med. Altså er 85 rundt, men har bare A-cup. Prøvde meg på 80B, men de strammer for mye. Men jeg regner med at målet rundt ribbeina vil gå ned og cuppen bli større når bebis kommer? Noen som har erfaringer med det?
 
Hva gjør man når man er vokst så mye rundt brystet, uten av cuppen følger med. Altså er 85 rundt, men har bare A-cup. Prøvde meg på 80B, men de strammer for mye. Men jeg regner med at målet rundt ribbeina vil gå ned og cuppen bli større når bebis kommer? Noen som har erfaringer med det?

Du kan bruke sånn forlenger, som bare gir deg cm rundt brystet, men samme cupstr.
 
  • Liker
Reactions: hmy
Jeg har kjøpt noen fra boob og fra Milki (kjøpt på jollyroom). Veldig fornøyd med de fra Milki! De er på tilbud nå også ser jeg :)

Har du brukt dine fra Milki? Hvem av dem har du kjøpt? :) Jeg sitter å lurer på om jeg skal bestille eller ikke...
titter også på den Carriwell med blonde under til 119kr, men åh så vanskelig.
 
Har du brukt dine fra Milki? Hvem av dem har du kjøpt? :) Jeg sitter å lurer på om jeg skal bestille eller ikke...
titter også på den Carriwell med blonde under til 119kr, men åh så vanskelig.

Bruker nesten kun de fra Milki, de er de nye favoritt bhene mine og jeg tror jeg kommer til å bruke de leeenge etter amming. Jeg har et par av de myke sømløse :)
 
Noen som har prøvd amme bh fra bonprix? Tenkte jeg kanskje skulle prøve å bestille noen derifra da de var ganske rimlige og jeg syns det er så vanskelig med str. Tenkte heller å ta en tur på change etter fødsel å finne noen som passer bedre da [emoji4]
 
Blir de myyyye større? Har gått opp to størrelser siden jeg ble gravid:arghh:
Finner ingenting som passer nå:yuck:
Hater bh shopping. Alt detta på hm og Lindex sitter skikkelig dårlig kunne ønske jeg hadde små søte som satt der de skulle uten å måtte ha verdens største kopper:(
 
Blir de myyyye større? Har gått opp to størrelser siden jeg ble gravid:arghh:
Finner ingenting som passer nå:yuck:
Hater bh shopping. Alt detta på hm og Lindex sitter skikkelig dårlig kunne ønske jeg hadde små søte som satt der de skulle uten å måtte ha verdens største kopper:(

Kan sportsbh være tingen til du skal begynne å amme?
Det funka for meg ihvertfall.
 
Back
Topp