Amanda prøver på nr to ❤️

Tusen takk alle dere. Det gikk veldig fint. Satt frem til 8+5, forige gang ble jeg satt en dag tilbake og nå 2 dager frem. Så lille vokser som bare det [emoji173][emoji173]Vis vedlegget 258025
Gratulerer.
Vokser litt i rykk og napp.
Jeg ble satt to dager tilbake på første UL, men på neste var det noen dager frem. Ved 12 uker var bayben fire dager større enn EL-termin, mens på OUL var den ikke det igjen
 
Så bra :D
 
9+2
Herregud jeg syntes tiden går fort jeg. Onsdag er det ul på sykehuset, og da får endelig samboeren vært med. Det blir stas.

Dagen igår var veldig koselig, fikk sovet lenge og vært mye med familie.

Blir ikke mye forum tid på meg om dagen, da jeg jobber veldig mye. Men prøver og slappe av så fort jeg kan og lytte til kroppen.

Puppene er fortsatt veldig ømme, veldig oppblåst og kvalmen kommer og går litt.
 
Høre ut som gode dager. Godt du tar vare på deg selv oppi alt. Lykke til på onsdag
 
Så bra alt går rette veien!
Gleder meg til ny oppdatering på onsdag :Heartred
 
9+5
Formen har vært fin de siste dagene, uggen på kvelden bare. Nydelig vær om dagen, og det nytes.

Veide meg igår, og har gått fra 80 kilo til 75 kilo på noen uker. Helt sjokkert [emoji15] men nå er jeg mye mer aktiv (I jobben) enn jeg var. Men vekta går vel oppover etterhvert.

Tenker og fortelle nyheten til søsken og familien etter tul på onsdag. Gleder meg så til og se lille igjen [emoji94] [emoji7]
 
9+5
Formen har vært fin de siste dagene, uggen på kvelden bare. Nydelig vær om dagen, og det nytes.

Veide meg igår, og har gått fra 80 kilo til 75 kilo på noen uker. Helt sjokkert [emoji15] men nå er jeg mye mer aktiv (I jobben) enn jeg var. Men vekta går vel oppover etterhvert.

Tenker og fortelle nyheten til søsken og familien etter tul på onsdag. Gleder meg så til og se lille igjen [emoji94] [emoji7]

Så bra det går bedre med deg :D
Oi, det var et fall i vekt ja. Det blir nok bedre etterhvert :)

Så gøy at dere skal fortelle nyheten på onsdag :D
 
Lykke til med UL og å fortelle
 
Lykke til. Vi har TUL samme dag. Spent på om det er noe inni der jeg, har enda ikke vært inne.
 
Så spennende. Det er nok bra med liv inni der. Hvordan er symptomene nå?

Mye samme. Kvalm på og av, men mange dager er helt fine (ikke idag. Spist kun loff og drukket vann). SKIKKELIG trøtt og sliten, har vært vanskelig å være hjemme 5 dager ned toåringen... og gråter lett, hormontroll...

Enn der? Fått hvile fra den ekstreme kvalmen enda?
 
Lykke til på TUL på onsdag ❤️
 
Mye samme. Kvalm på og av, men mange dager er helt fine (ikke idag. Spist kun loff og drukket vann). SKIKKELIG trøtt og sliten, har vært vanskelig å være hjemme 5 dager ned toåringen... og gråter lett, hormontroll...

Enn der? Fått hvile fra den ekstreme kvalmen enda?

Da er ihvertfall symptomene på plass :)
Veldig sliten, veldig av og på med kvalmen heldigvis. Hatt noen bra dager nå. Men blir rimelig uggen utover kvelden.
 
9+5
Formen har vært fin de siste dagene, uggen på kvelden bare. Nydelig vær om dagen, og det nytes.

Veide meg igår, og har gått fra 80 kilo til 75 kilo på noen uker. Helt sjokkert [emoji15] men nå er jeg mye mer aktiv (I jobben) enn jeg var. Men vekta går vel oppover etterhvert.

Tenker og fortelle nyheten til søsken og familien etter tul på onsdag. Gleder meg så til og se lille igjen [emoji94] [emoji7]
Lykke til i dag! :)
 
Lykke til på UL[emoji7]
 
Lykke til på ul
 
Tusen takk alle dere. Det gikk veldig fint, men ble satt tilbake det jeg ble satt frem forige gang. Så er ikke mer enn 9+2/9+4. Men hjertet slo perfekt og har vokst fint.
Snapchat-1289016925.jpg
 
Back
Topp