Amanda prøver på nr to ❤️

8+0
Nå har jeg kommet over de gangene jeg har mistet, vær så snill hold deg fast lille spire [emoji173]
Veldig av og på med kvalmen om dagen, idag er det helt forferdelig.. Gulper opp/kaster opp så fort jeg får i meg mat. Også blitt ganske treg i magen, litt smerter pga det.
 
8+0
Nå har jeg kommet over de gangene jeg har mistet, vær så snill hold deg fast lille spire [emoji173]
Veldig av og på med kvalmen om dagen, idag er det helt forferdelig.. Gulper opp/kaster opp så fort jeg får i meg mat. Også blitt ganske treg i magen, litt smerter pga det.

Gratulerer med ny uke og milepæl[emoji173]️

Håper formen snart kommer seg[emoji173]️
 
Gratulerer med å ha kommet til uke 8 ❤️ Nå må spiren sitte hele veien ❤️
 
Gratulerer med 8 uker
 
Gratulerer med 8 uker :D
 
Jeg blir litt bekymret, De siste dagene har jeg så vidt fått i meg mat og spyr ihvertfall 8 ganger dagen. Får jo ikke næring til lille i magen, da alt inkludert vann kommer opp igjen. Fryktelig skummelt..
 
Jeg blir litt bekymret, De siste dagene har jeg så vidt fått i meg mat og spyr ihvertfall 8 ganger dagen. Får jo ikke næring til lille i magen, da alt inkludert vann kommer opp igjen. Fryktelig skummelt..
Babyen tar det det trenger heldigvis :) ser det er folk i termingruppen min som har gått ned 10-15 kg pga dårlig form og er nå høygravide. Babyen har det bare bra :)
Men om du er usikker, og kanskje spesielt om du tror du er litt dehydrert, ville jeg snakket med lege. Kan hende du har behov for litt intravenøst påfyll :)
 
Leit at du er så dårlig - håper formen kommer seg snarest for deg! :Heartred
 
8+3
Enda en natt med oppkast, men går heldigvis greit på dagtid. I natt og hittil idag hat jeg hatt både brunt slim og rødt. Ringte min private gyn og fikk time idag 11.20! Veldig redd for at det er over.
 
8+3
Enda en natt med oppkast, men går heldigvis greit på dagtid. I natt og hittil idag hat jeg hatt både brunt slim og rødt. Ringte min private gyn og fikk time idag 11.20! Veldig redd for at det er over.
Masse lykke til :Heartred Håper at det er noe helt ufarlig :)
 
Lykke til.
håper det er helt uskyldig
 
Lykke til i dag ❤️❤️
 
Masse lykke til [emoji173]️ håper det er like uskyldig som blødningen jeg hadde med Tiril [emoji173]️
 
Så bra :Heartred:Heartred
 
Back
Topp