Amanda prøver på nr to ❤️

Måtte jo rydde litt i testerskuffen;) nå er det stopp på og bestille på en lang stund
3debb93db4a5bc0ab0146d8552c0664e.jpg
 
Stor klem
Kjipt med merkedager/perioder......

Veldig bra med en god gyn! Bare å klore seg fast der.
Litt nysgjerrig på hvor du bor, synes jeg har sett noe som kan ligne på den utsikten før.
 
Da ble det visst den el denne mnd, men etter de siste tempene mener ff at jeg er 8 dpo. Håper dette stemmer og at jeg går inn i ny syklus etterhvert.
Får vel prøve og holde meg unna testing så lenge jeg klarer, men varer nok ikke lenge. Hadde også en blødning igår. Tror det var festeblødning. Aldri opplevd før
e19bf1a245c55ffcafdadd93c1714e50.jpg
 
Da ble det visst den el denne mnd, men etter de siste tempene mener ff at jeg er 8 dpo. Håper dette stemmer og at jeg går inn i ny syklus etterhvert.
Får vel prøve og holde meg unna testing så lenge jeg klarer, men varer nok ikke lenge. Hadde også en blødning igår. Tror det var festeblødning. Aldri opplevd før
e19bf1a245c55ffcafdadd93c1714e50.jpg
Spennende!! Regner med å se masse tester fremover nå :D forhåpentligvis med to streker! ;)
 
9 dpo og da er det vel på tide og teste!
Murringer har jeg følt endel av, og tempen begynner og gå opp.
3dae09ac773237189c1bd063b857b6ee.jpg
c0877721ea27ce880303f1c7d0d0ba50.jpg

44c262412b36de3db975a1ebe895098a.jpg

blenda tester idag, kunne vel kanskje ikke forvente annet [emoji23]
 
Absolutt! Hvordan går det med deg? Hvor langt er du nå?
Hvis alt fortsatt er bra er jeg 11+1 i dag. Ny kontroll hos gyn på torsdag, så håper jeg får UL og sett at alt er bra. :)
Formen er urovekkende bra. Nesten så jeg skulle ønske jeg var kvalm eller noe, som er bekreftelse på at noe er på gang :p
 
Hvis alt fortsatt er bra er jeg 11+1 i dag. Ny kontroll hos gyn på torsdag, så håper jeg får UL og sett at alt er bra. :)
Formen er urovekkende bra. Nesten så jeg skulle ønske jeg var kvalm eller noe, som er bekreftelse på at noe er på gang :p
Spennende! Herregud så fort tiden går. Snart 12 uker [emoji6]
 
10 dpo og blenda.
Jeg kommer til og ta en pause herifra nå. Vi har nå prøvd i 11 mnd. Det eneste som har skjedd er 3 aborter og jeg er lei og sliten. Jeg har så stor respekt for dere som har prøvd i flere år. Jeg kommer tilbake etterhvert, men nå trenger jeg tid til og slappe av og ikke ha så mye fokus på prøvingen. [emoji173]
acb5fc79cd28e1301d36483c0713c181.jpg
 
God pause og ta godt vare på deg selv :Heartred
 
Ta vare på deg selv.
 
Jeg følger jo litt med på alle her inne selvom jeg har litt pause, og idag er det jo black friday! :rolleyes: Så jeg har selvfølgelig gått litt amok. Heldigvis ferdig med alt av julegaver, og fikk jo med meg at det var tilbud på tester! Så nå er det bestilt inn litt babyplan, tester fra Helm og Make Sure. Jeg blir oppgitt over meg selv jeg :smiley-ashamed004

Ellers så har jeg spottet i 2 dager nå, kom klump igår.. Aldri opplevd, bortsett fra når jeg har hatt SA. Vet det er mange som alltid har dette ved tr, men ikke jeg. Merkelig nok. Så tok en telefon til GYN igår, så venter på telefon fra hun nå.

Humøret er litt mer oppe nå, har hjulpet litt og ikke tenke på prøving i noen dager.
:dance008
 
Jeg følger jo litt med på alle her inne selvom jeg har litt pause, og idag er det jo black friday! :rolleyes: Så jeg har selvfølgelig gått litt amok. Heldigvis ferdig med alt av julegaver, og fikk jo med meg at det var tilbud på tester! Så nå er det bestilt inn litt babyplan, tester fra Helm og Make Sure. Jeg blir oppgitt over meg selv jeg :smiley-ashamed004

Ellers så har jeg spottet i 2 dager nå, kom klump igår.. Aldri opplevd, bortsett fra når jeg har hatt SA. Vet det er mange som alltid har dette ved tr, men ikke jeg. Merkelig nok. Så tok en telefon til GYN igår, så venter på telefon fra hun nå.

Humøret er litt mer oppe nå, har hjulpet litt og ikke tenke på prøving i noen dager.
:dance008
Så godt å høre at humøret er litt bedre! :) jeg har også gått litt crazy med nettshopping de siste dagene :p heldigvis mye julegaver da, så litt fornuftig ihvertfall ;) men godt det ikke er black fridag oftere!! :p
 
Jeg følger jo litt med på alle her inne selvom jeg har litt pause, og idag er det jo black friday! :rolleyes: Så jeg har selvfølgelig gått litt amok. Heldigvis ferdig med alt av julegaver, og fikk jo med meg at det var tilbud på tester! Så nå er det bestilt inn litt babyplan, tester fra Helm og Make Sure. Jeg blir oppgitt over meg selv jeg :smiley-ashamed004

Ellers så har jeg spottet i 2 dager nå, kom klump igår.. Aldri opplevd, bortsett fra når jeg har hatt SA. Vet det er mange som alltid har dette ved tr, men ikke jeg. Merkelig nok. Så tok en telefon til GYN igår, så venter på telefon fra hun nå.

Humøret er litt mer oppe nå, har hjulpet litt og ikke tenke på prøving i noen dager.
:dance008
Vi hadde prøvepause etter tredje aborten, og tr som kom da var veldig lik som en sa! Aldri hatt slik tr til vanlig, så var nok kroppen som måtte få ut litt rusk.

Håper pausen gjør godt og at spiren snart sitter hele veien [emoji3][emoji8]
 
Da endte denne syklusen på 61 dager. Endelig er tr her og jeg er tilbake på cd1. Nå må bare dagene fly avgårde!
 
Da endte denne syklusen på 61 dager. Endelig er tr her og jeg er tilbake på cd1. Nå må bare dagene fly avgårde!
SÅ godt at du endelig kan få track på syklusen! Håper den stabiliserer seg (om enn mye kortere) nå :)
 
Back
Topp