along babyklær

Da er babyteppet mitt ferdig! Er mor signe teppe fra nøstebarn. Veldig mykt og luftig :)
Jeg vet ikke hvordan jeg får lagt ved bilde.
Når du skal svare kan du trykke send svar last opp fil(Er) og flere valg-da trykker du last opp filer for å legge til et bilde du har på pcen ;Dgleder meg til å se teppe ditt:D
 
Hei
Jeg trekker meg fra dette..
Har hatt negativt fryseforsøk igjen og er så er så sliten nå at vi har valgt å ta noen måneders pause med ivf og bare tenke på oss og jeg skal prøve å få meg ny jobb og finne tilbake til meg selv.
Føler jeg har mistet meg litt på veien.
Vi skal bli foreldre til slutt, men trenger en pause nå fra alt av baby.
Beklager dette.

--------------------------------
☆ vår tur snart?? ☆
 
Hei
Jeg trekker meg fra dette..
Har hatt negativt fryseforsøk igjen og er så er så sliten nå at vi har valgt å ta noen måneders pause med ivf og bare tenke på oss og jeg skal prøve å få meg ny jobb og finne tilbake til meg selv.
Føler jeg har mistet meg litt på veien.
Vi skal bli foreldre til slutt, men trenger en pause nå fra alt av baby.
Beklager dette.

--------------------------------
☆ vår tur snart?? ☆
uff da...full forståelse for det. og det er bare å henge seg på igjen når du føler for det-du kan stå på listen vist du vil så kan vi se det ann?? eller vil du bare strykes-er jo litt spesiell situvasjon det... <3 stor klem fra meg <3
 
Passer perfekt,denne måneden er jeg nemlig antakelig redusert for jeg fikk min lille jente 29.august. Og det er jo umiddelbare bruksting som vi må lage uansett :)
 
Hei! Kaster meg med på dette eg og, virker kjekt :)
 
Har prøvd meg på baby uggs i dag. Kan ikke hekle, og har aldri heklet noe særlig. De er ikke heeelt samme størrelse nei.. Rart med det, selv om en tror en følger oppskriften.. Øvelse gjør mester er det ikke det det heter? Er heldigvis mange dager igjen av mnd :p
 
Har prøvd meg på baby uggs i dag. Kan ikke hekle, og har aldri heklet noe særlig. De er ikke heeelt samme størrelse nei.. Rart med det, selv om en tror en følger oppskriften.. Øvelse gjør mester er det ikke det det heter? Er heldigvis mange dager igjen av mnd :p
Det tenkte jeg at jeg skulle slenge meg på også. Men kanskje lage de vel store og tove de litt. Noen som har gjort det? :)

♡ Linn-Kristin ♡
 
Tove tøfler blir neste prosjekt, litt sånn ut i oktober en gang. Jeg har aldri tovet noe som helst... med vilje...:p Men ei venninne har gått kurs, så vi skal rote i gamle kunnskaper og se hvordan det går.
 
Gjelds dette som et septemberbidrag? Disse uggsene har gitt meg litt hodebry, men tror jeg har klart å lage to som er nesten like store og like i utseende...
 

Vedlegg

  • baby uggs.jpg
    baby uggs.jpg
    291,9 KB · Visninger: 67
skulle gjerne vært med i september, men har knekt en finger så jeg har litt vansker med å strikke, blir heller med i oktober
 
uff da...full forståelse for det. og det er bare å henge seg på igjen når du føler for det-du kan stå på listen vist du vil så kan vi se det ann?? eller vil du bare strykes-er jo litt spesiell situvasjon det... <3 stor klem fra meg <3
Det går ant :)
Strikker jo innimellom nå også så da ser jeg bare om jeg rekker oppgaver eller hva jeg gjør.
Takk <3

--------------------------------
☆ vår tur snart?? ☆
 
Back
Topp